دعوت نماینده ولی فقیه و فرمانده سپاه ‌استان زنجان برای حضور حداکثری مردم در انتخابات

زنجان- نماینده ولی فقیه و فرمانده سپاه استان تمام اقشار جامعه را به حضور حداکثری در انتخابات دعوت کردند و گفتند: مردم یکبار دیگر دشمنان را مایوس کنند.
کد خبر: ۹۳۴۹۴۲۱
|
۲۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۳
به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان، ویژه‌برنامه دعوت حضور حداکثری مردم در انتخابات به همت بسیج کارمندی استان در سالن جلسات سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان زنجان برگزار شد.
 
دعوت نماینده ولی فقیه و فرمانده سپاه ‌استان زنجان برای حضور حداکثری مردم در انتخابات

رامین میرزایی، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان زنجان در ابتدای جلسه ضمن خیر مقدم به مهمانان جلسه اظهار داشت: وظیفه همه ما حضور حداکثری در انتخابات است و ما وظیفه می‌دانیم که علاوه بر حضور خود در انتخابات، دیگران را نیز به حضور در صندوق‌های رای دعوت کنیم.

در ادامه سردار جهانبخش کرمی فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با ابراز خرسندی از داغ شدن تنور انتخاباتی در کشور گفت: اصل برای همه ما حضور حداکثری مردم در انتخابات است. پیروز واقعی در انتخابات مثل همیشه ملت قهرمان ایران خواهد بود.

وی با بیان اینکه دشمنان به دنبال مایوس کردن مردم برای حضور در انتخابات هستند، گفت: رسانه‌های معاند با تیتر‌های زرد به دنبال ملتهب کردن جامعه هستند البته هیچ‌گاه موفق به رسیدن به اهداف شوم خود نشدند و امسال هم موفق نخواهند شد.

فرمانده سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با تاکید بر اینکه حضور حداکثری مردم یک پشتوانه محکمی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی محسوب می‌شود، گفت: دشمنان از همین حضور و پای کار بودن مردم می‌ترسند؛ دشمنان از همین روحیه ایستادگی و عشق به ولایت فقیه هراس دارند و اگر می‌بینیم که دشمنان و غرب نتوانستند همانند دولت‌های عربی به جمهوری اسلامی نفوذ کنند به خاطر همین اتحاد مردم با رهبری است.
وی با اشاره به اینکه سردار حاج قاسم سلیمانی همواره مردم را به حمایت از، ولی فقیه دعوت می‌کرد، گفت: کل جهان مشاهده کردند که چه عظمتی برای تشییع جنازه سردار سلیمانی آمده بودند؛ بنابراین هرکسی که سردار سلیمانی را دوست دارد باید در این انتخابات شرکت کند.

سردار کرمی با تاکید بر اینکه خدا به همه ما توفیق بدهد که همانند سردار قاسم سلیمانی یک سرباز برای ولایت باشیم، گفت: یکی از راه‌های خشنود کردن ولایت، حضور پرشور در انتخابات است. برای ما فرقی ندارد که چه گزینه‌ای پیروز رقابت شود چرا که معتقدیم هر گزینه‌ای را شورای نگهبان به عنوان بازوی نظام تایید کرده صلاحیت رئیس‌جمهور شدن را دارد؛ آن چیز که برای ما مهم و با اهمیت است حضور حداکثری مردم در پای صندوق‌های رای است.

در ادامه آیت‌الله علی خاتمی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با بیان اینکه امام راحل، ما را از شر حکومت طاغوت نجات داد، گفت: در زمان حکومت طاغوت انتخاباتی وجود نداشت که مردم حق اظهار نظر داشته باشند. اصلا مردم حق نداشتند که در زمینه عزل و نصب مسئولان نظر بدهند و البته خود مسئولان کشور هم بدون اجازه اربابان خود (آمریکا و دولت‌های غربی) اجازه نداشتند مسئولی را جابه‌جا کنند.

وی با بیان اینکه امام راحل نظام اسلامی را بر پایه مردم سالاری دینی تاسیس کرد، گفت: ۴۲ سال است که مردم از بالاترین تا پایین‌ترین مسئول نظام را خودشان انتخاب می‌کنند و به عبارتی دیگر مردم کاملا در صحنه هستند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان برگزاری انتخابات را یک نعمت الهی برای کشور و مردم توصیف کرد و گفت: مشخص است که دشمنان از برگزاری انتخابات و حضور مردم خوشحال نمی‌شوند چرا که قبل از انقلاب مسئولان مهره‌های آنان بودند و ۴۲ سال است که آنان نمی‌توانند در زمینه عزل و نصب مدیران و مسئولان دخالت کنند و فقط مردم تصمیم می‌گیرند.

وی تاکید کرد: یک بار دیگر با حضور پرشور خود در انتخابات مشت محکمی بر دهان آنان خواهیم زد و وظیفه دینی و شرعی ما این است که اطرافیان و آشنایان خود را به حضور در انتخابات دعوت کنیم تا به لطف خدا در قیامت، امام راحل و شهدا ما را شفاعت کنند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار