خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه حضرت ابوالفضل (ع) شهرستان آوج؛

کشتی انقلاب با رهبری فرزانه و حکیم، هدایت شده است

سرهنگ ربیعی گفت: حکیم و رهبری فرزانه انقلاب، ۳۲ سال است که کشتی این انقلاب را به سلامت رهبری کرده و این گفته و اعتراف دشمنان ما است.
کد خبر: ۹۳۴۸۱۰۲
|
۱۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۹

سرهنگ ربیعی فرمانده سپاه ناحیه حضرت ابوالفضل(ع) شهرستان آوج ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام(ره) و شهدای گرانقدر 15 خرداد بیان کرد: در این روز آیینه‌ای تمام نما از مفهوم بلند حریّت و تابلویی کم‌نظیر از طریق زلال حقانیت، روی در نقاب خاک کشید.

وی با بیان اینکه پیشوای آزادگان جهان و رهبر ایمانیان، امام خمینی (ره) است گفت: آن بزرگوار تمام طول عمر با برکت خود را وقف جهان اسلام نمود.

ربیعی با اشاره به اینکه در روز 14 خرداد بزرگ مردی پاک نهاد و روشن ضمیر از تبار سلسله جنبان غدیر و عاشورا از جمع ملت غیور ایران اسلامی پر کشید بیان کرد: معمار کبیر انقلاب اسلامی در حالی در نیمه‌ خرداد از میان ملت ایران کوچ کرد که میلیون ها مسلمان در داخل و خارج کشور در سوگ آن بزرگمرد گریستند.

فرمانده سپاه ناحیه حضرت ابوالفضل (ع) شهرستان آوج به رهبری داهیانه مقام عظمای ولایت اشاره کرد و گفت:حکیم و رهبری فرزانه، انقلاب ۳۲ سال است که کشتی این انقلاب را به سلامت رهبری کرده و این گفته و اعتراف دشمنان ما است.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار