در نشست هم افزایی تبلیغی و رسانه ای در حوزه انتخابات مطرح شد؛

مشارکت حداکثری مردم در انتخابات نیازمند فعالیت موثر رسانه هاست

نشست هم افزایی تبلیغی و رسانه ای در حوزه انتخابات به همت سازمان بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد و راهکارهای حضور حداکثری مردم در انتخابات مورد بحث و بررسی قرار گرفت .
کد خبر: ۹۳۴۸۰۳۳
|
۱۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۶

 به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد،  این نشست با حضور سرهنگ پاسدار جمشید ارسلان جو مسئول ستاد تخصصی بسیج اقشار و متخصصین سپاه فتح،  سروان پاسدار فخرالدین رضایی مسئول بسیج رسانه استان،  سید محمد تقوی مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری، مسعود نیک پی معاون فرهنگی شهرداری یاسوج ، سروان پاسدار سید احمد توسلی مسول مرکز آفرینش های هنری سپاه فتح ، مجید بایگان نماینده اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان،  مجتبی صفدری نماینده فضای مجازی شبکه دنا و ابراهیم عزیزی مسئول خبرگزاری بسیج استان برگزار شد .

 مسئول ستاد تخصصی بسیج اقشار و متخصصین سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در این نشست ضمن خیرمقدم به حاضرین و تسلیت شهادت امام جعفر صادق ع ، رحلت امام خمینی ره و گرامیداشت سالروز قیام ۱۵ خرداد گفت؛ بنا به فرمایش رهبر معظم انقلاب انتخابات لیله القدر است.

سرهنگ پاسدار جمشید ارسلان جو افزود؛  در شب قدر سرنوشت یکسال انسان رقم می خورد اما در انتخابات سرنوشت چهارسال کشور تعیین می شود به همین خاطر ضرورت دارد که فردی اصلح و کارآمد از سوی مردم  انتخاب شود.

وی با اشاره به نقش و اهمیت جایگاه رسانه ها در تنویر افکار عمومی و حضور مردم در انتخابات گفت؛ مشارکت مردم کهگیلویه و بویراحمد در انتخابات قبلی ۷۷ درصد بود که باید این مشارکت را بیش از پیش بالا برد و دشمن را مایوس کرد.

سرهنگ ارسلان جو تصریح کرد؛  بحث معیشت ، اقتصاد و بیکاری از جمله مسایل و دغدغه های مردم است که به شدت بابت آنها گلایه دارند .

وی گفت؛ هرجا مدیران کشور جهادی و انقلابی عمل کردند موفق بوده ایم .

مسئول ستاد تخصصی بسیج اقشار سپاه فتح استان ابراز داشت؛  اقدامات خوبی با توجه به ظرفیت ها برای شور و نشاط انتخاباتی و مشارکت حداکثری مردم انجام شده است .

وی با تاکید بر افرایش سواد رسانه ای در استان کهگیلویه وبویراحمد افزود؛ تولیدات مختلف رسانه ای مناسب باید در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی بارگذاری شوند و از تولید محتوای ساختگی و کذب پیشگیری به عمل آید.

سرهنگ ارسلان جو تصریح کرد؛  ضروری است که رسانه های برتر در حوزه امید آفرینی و موثر در تشویق و ترغیب مردم در انتخابات تجلیل شوند .

سروان فخرالدین رضایی مسئول سازمان بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست به تشریح برخی از اقدامات این سازمان جهت برگزاری هرچه باشکوهتر انتخابات با محوریت رسانه ها پرداخت گفت؛ برگزاری نشست های توجیهی با حضور اصحاب رسانه به منظور مشارکت حداکثری مردم در انتخابات و معیارهای انتخاب فرد اصلح از منظر امامین انقلاب در کنار جشنواره های مختلف در دستور کار قرار دارد.

مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست ۲۸ خرداد را مهمترین رخداد سیاسی در کشور دانست و گفت؛ باید زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات فراهم شود تا دشمنان ملت ایران که در کمین نشسته اند مایوس و ناامید شوند.

سید محمد تقوی ابراز داشت؛  با توجه به شرایط کرونایی انتخاب امسال متفاوت است و فضای تبلیغات بیشتر به سمت فضای مجازی  و شبکه های اجتماعی سوق داده شده است ‌.

وی گفت؛ تدابیر لازم برای شور و نشاط انتخاباتی در استان از سوی مسئولان مربوطه انجام می شود و شرایط و بستر مناسب برای رای گیری نیز مهیا است.

 توسلی مسئول مرکز آفرینش های هنری سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد نیز به تولیدات این مرکز ویژه ایام انتخابات اشاره کرد و گفت؛ تولید کمیک موشن، تولید۴قسمت انیمیشن کوتاه و انتشار در فضای مجازی ، تولید کمیک موشن در خصوص اهمیت انتخابات از منظر امام خمینی ره با مشارکت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان،  برگزاری جشنواره پوستر، اجرای پاتوق و نماهنگ و سرود در تمام شهرستان های استان و تولید تیزر مصاحبه های مردمی از جمله این برنامه هاست.

صفدری نماینده فضای مجازی شبکه دنا نیز با اشاره به اینکه در صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد بحث تولید و انتشار محتوای انتخاباتی در فضای مجازی در حال انجام است گفت؛  برنامه بزرگ خاندان که از ظرفیت بزرگان و ریش سفیدان هر منطقه  برای حضور حداکثری مردم در انتخابات تولید شده است از هفته آینده قسمت اول آن در فضای مجازی پخش خواهد شد.

وی افزود؛ تولید موشن گرافیک "اخبار قاصدک" ویژه انتخابات و تولید مستند سه دقیقه ای با عنوان نبض شهر و مستند شور و شعور از دیگر برنامه هاست.

 همچنین در این نشست سایر حاضرین نیز به تشریح برنامه ها و ظرفیت های تبلیغاتی و رسانه ای ویژه انتخابات پرداختند و تبادل نظر کردند.

انتهای پیام /

ارسال نظرات
آخرین اخبار