کسانی که به حواشی انتخابات می‌پردازند، با اسلامیت نظام بازی می‌کنند

امام جمعه شهرستان قدس گفت: کسانی که از مسیله حجاب اجباری، برای رفع مشکلات مردم و تورم سخن میگویند،با عقاید مردم و نظام تضاد دارند.
کد خبر: ۹۳۴۷۹۰۱
|
۱۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از غرب استان تهران: حجت الاسلام و المسلمین رضا جوکار امام جمعه شهرستان قدس در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته ضمن توصیه خود و نمازگزاران به رعایت تقوای الهی اظهار داشت: امام خمینی (ره) میراث‌دار مکتب امام صادق علیه‌السلام هستند و با انقلاب اسلامی تحولی در ایران و جهان اسلام ایجاد کردند. 

 

وی با اشاره به آموزش و نشر علوم مختلف توسط امام صادق علیه‌السلام و تشکیل حکومت اسلامی گفت: امروز مراجع تقلید و بزرگان دین ایران و عراق نیز تربیت یافتگان امام خمینی (ره) هستند و ایستادگی در مقابل گفتمان لیبرالیسم و اسلام آمریکایی کردند و موجب پیروزی انقلاب اسلامی با همراهی مردم شدند.

 

امام جمعه شهرستان قدس در ادامه با بیان اینکه برای ایجاد تحول در کشور باید مانند امام خمینی ابتدا در درون خود تحول داشت و جهاد و مبارزه با نفس کرد ، گفت: کشور نیازمند زنده نگه داشتن یاد و خاطره امام خمینی است . 

 

خطیب نماز جمعه شهرستان قدس در ارتباط با قیام ۱۵ خرداد افزود: قیام ۱۵ خرداد سال ۴۲ نقطه آغاز و خواستگاه انقلاب اسلامی شد و مردم با رهبری روحانیون و علما از مدرسه فیضیه قم به صحنه آمدند و اسطوره ابهت شاهنشاهی را درهم شکستند و کسانی که امروز دم از اسلام بدون روحانیت میزنند بدانند هرکجا اسلام از علما و روحانیت جدا شده منجر به شکست شد. 

 

حجت الاسلام والمسلمین جوکار اشاره به سخنرانی امروز رهبری بیان داشت: مهمترین ابتکار امام خمینی(ره) روی کار آوردن جمهوری اسلامی یعنی مردم داری دینی است و مردم نقش برجسته ای در اداره امور کشور از طریق شرکت در انتخابات دارند و حضور مردم در انتخابات تکلیف دینی است. 

 

وی ادامه داد: کسانی که به حواشی انتخابات می‌پردازند و احکام اسلام را قبول ندارند و از مسیله حجاب اجباری برای رفع مشکلات مردم و تورم سخن میگویند با عقاید مردم و اسلامیت نظام بازی می‌کنند.

 

امام جمعه شهرستان قدس با اشاره به معیارهای انتخاب اصلح خاطر نشان کرد: عدالت خواهی، ضدفساد و ضد استکبار و ضد زانو زدن در مقابل دشمن است از جمله معیارهای انتهای کاندیدای اصلح است و با تکیه به غربی ها و التماس نمیتوان مشکلات کشور را حل کرد. 

 

وی با بیان اینکه سیاست نظام اسلامی بر برداشته شدن تحریم هاست گفت: تفاوت انتخابات امسال با سال‌های گذشته در گفتمان های بیشتر است و مردم باید بدانند چه کسی را از چه گفتمانی انتخاب کنند و به کسی رای دهند که اگر وعده‌ای می‌دهند قابل اجرا شدن و عمل کردن باشد و در سابقه عملکرد گذشته خود داشته باشد.

 

حجت الاسلام جوکار با اشاره به اینکه حرمت کسانی که احراز صلاحیت نشده اند باید حفظ شود و مورد اتهام قرار نگیرند، افزود: کسانی که نفوذ کلام دارند از مردم بخواهند در انتخابات شرکت کنند و امروز همه مردم مکلف به تعیین سرنوشت کشور خود هستند. 

 

امام جمعه شهرستان قدس در ارتباط با روز صنایع دستی با اشاره به شعار سال تصریح کرد: یکی از بهترین راهکارهای اقتصاد مقاومتی صنایع دستی است و مسیولین باید موانع موجود را رفع کنند و طرحی در شورای فرهنگ عمومی با عنوان هر خانواده یک شغل مطرح شد و لازم است پایگاه های بسیج و مساجد نیز همکاری کنند و کارگاه های آموزشی و تولیدی را راه اندازی کنند.

ارسال نظرات