خبرهای داغ:
هادی سیاسی:

انتخاب اصلح ضعف‌ها و مشکلات را برطرف می‌کند

کبودراهنگ-هادی سیاسی گفت: طبق آمار در بسیاری از موضوعات پیشرفت‌های فراوانی داشتیم، هرچند در بعضی موارد ضعف‌هایی مشاهده می‌شود که با انتخاب اصلح ضعف‌ها و مشکلات نیز برطرف خواهد شد.
کد خبر: ۹۳۴۷۸۳۰
|
۱۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۴

انتخاب اصلح ضعف‌ها و مشکلات را برطرف می‌کندبه گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام صحتی در نهضت روشنگری در جمع اهالی روستای باغچه شهرستان کبودراهنگ اظهار داشت: ما باید نسبت به آینده و سرنوشت کشورمان حساس باشیم و آن را در برابر توطئه‌های دشمن واکسینه کنیم و نسبت به آنچه که دشمن هدفگذاری کرده و می‌خواهد آن را تخریب، تضعیف و یا نابود کند، حساس باشیم.

وی تصریح کرد: حضور پرشور و انتخاب اصلح ما برای حفظ صیانت نظام جمهوری اسلامی بسیار مهم است.

این هادی سیاسی با بیان اینکه همواره حضور مردم در صحنه و انتخابات پشتوانه انقلاب و کشور بوده است، اظهار کرد: ایجاد یأس و ناامیدی بین مردم و القاء ناکارآمدی انقلاب در برطرف کردن مشکلات از جمله اهداف دشمن است.

صحتی ابراز داشت: طبق آمار در بسیاری از موضوعات پیشرفت‌های فراوانی داشتیم، هرچند در بعضی موارد ضعف‌هایی مشاهده می‌شود که با انتخاب اصلح ضعف‌ها و مشکلات نیز برطرف خواهد شد.

وی عنوان کرد: ما باید با روشنگری و بصیرت افزایی دیدگاه مردم را نسبت به نظام جمهوری اسلامی تغییر داده و به آنها گوشزد کنیم که علاوه بر صبر در مقابل سختی‌ها، مشکلات و کمبودها، باید در مقابل جریان‌‌های انحرافی، منافقین و دشمنان قسم خورده کشور استقامت داشته باشند.

این هادی سیاسی با اشاره به پیامدهای حضور حداقلی در انتخابات، اظهار کرد: مشارکت پایین موجب تضعیف جمهوری اسلامی ایران و خدشه‌دار شدن مقبولیت نظام می‌شود و به همین منظور «تواصی به حق» و سفارش به حضور حداکثری از مهمترین وظایف روشنگران است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار