مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز:

ایران اسلامی به وجود گوهر تابناکی همچون امام خمینی (ره) می‌بالد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز گفت: ایران اسلامی به وجود سرمایه و گوهر تابناکی همچون امام خمینی (ره) می‌بالد.
کد خبر: ۹۳۴۷۸۰۶
|
۱۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، ناصر مقدم، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز ضمن گرامیداشت قیام خونین 15 خرداد و تسلیت سالروز ارتحال حضرت امام خمینی (ره) گفت: 15 خرداد، نمودی از فریاد ملت ستمدیده و آزادی‌خواه ایران اسلامی است که در راه حفظ ارزش‌های اسلامی و کرامت انسانی خود علیه استبداد و ظلم ستمشاهی قیام کردند و با استقامت و نثار خون پاک خود، زمینه‌ساز شکل‌گیری نهضت اسلامی شدند.

ایران اسلامی به وجود گوهر تابناکی همچون امام خمینی (ره) می‌بالد

وی عنوان کردکرد: امام (ره) با سیره الهی خود، قلوب مردم را فتح کردند و فریادی برای انعکاس و مطالبه آلام و حقوق مردم شدند و همین نیت و رفتار خالصانه موجب شد تا رهبر دل‌ها و افکار مردم شوند و با بسیج و هدایت آحاد مردم بتوانند رژیم متکبر و مستبد شاهنشاهی را منکوب و سرنگون کنند. ایران اسلامی به وجود سرمایه و گوهر تابناکی همچون امام خمینی (ره) می‌بالد.

مقدم ابراز داشت: اکنون نیز اندیشه و سیره امام خمینی (ره) چراغ راه سعادت برای همه مردم آزاده جهان است و باید تاریخ برای همیشه حفظ و حراست و به سایر نسل‌ها و ملل نیز منتقل شود کما اینکه مشاهده می‌کنیم سایر ملل آزادی‌خواه نیز ضمن الهام و تأسی از سیره این مرد بزرگ، علیه حکام و سلاطین جور زمان ایستاده‌اند و بر اساس مدل و آرمان‌های انقلاب اسلامی، فریاد آزادی‌خواهی را سر می‌دهند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز گفت: ایران اسلامی، در تراز جهانی به‌عنوان الگو و مدل بی‌مثالی برای تحقق دو اصل جمهوریت و اسلامیت، مطرح و مطمح نظر سیاستمداران و فعالان سیاسی و اجتماعی است. پس از امام راحل (ره)، راهبری این نهضت و خیزش اسلامی تحت زعامت حضرت آیت‌الله خامنه‌ای قرار دارد.

وی بیان داشت: باید گفت که امروزه تداوم اندیشه‌های امام خمینی (ره) در گرو وحدت امت اسلامی و پیروی کامل از رهبر معظم انقلاب اسلامی است زیرا ایشان نیز به تأسی از الگوی فکری و رفتاری امام (ره)، جانشین و جایگزین صالحی برای ایشان در مبارزه با استکبار جهانی هستند. امیدواریم بتوانیم با حسن رفتار و بهره‌گیری از شرایط و امکانات موجود، ضمن فراهم کردن زمینه تعالی معنوی و رشد و پیشرفت مادی مردم، پرچم این انقلاب را به صاحب اصلی آن، حضرت صاحب‌الامر (عج) تحویل دهیم.

انتهای پیام/ص

ارسال نظرات
پر بیننده ها