به همت سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان؛

مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)در زنجان برگزار می شود

زنجان-جانشین سپاه انصارالمهدی(عج)استان زنجان از برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)و قیام ۱۵ خرداد به همت این نهاد خبر داد.
کد خبر: ۹۳۴۷۵۴۸
|
۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۷
سرهنگ ابوالفضل طهماسبی در گفت وگو با خبرنگار بسیج زنجان؛ ضمن گرامیداشت یاد و خاطره رهبر کبیر انقلاب اسلامی؛ حضرت امام خمینی (ره) و شهدای قیام خونین ۱۵ خرداد، با اشاره به اینکه امام خمینی (ره) حق بزرگی بر گردن ملت ایران دارند، اظهار کرد:استقلال، آزادی و همچنین باور‌ها و ارزش‌های اسلامی بزرگترین میراث امام راحل برای ملت ایران است.
 
مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)در زنجان برگزار می شود

وی خاطرنشان کرد:به منظور گرامیداشت یاد و خاطره رهبر کبیر انقلاب اسلامی و اهمیت حضور حداکثری مردم در انتخابات، سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان اقدام به برگزاری مراسمی با حضور پاسداران و کارکنان این نهاد با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در محل حسینیه عاشقان ثارالله استان نموده است.

وی با اشاره به اینکه مشارکت سیاسی و حضور حداکثری در انتخابات، در اندیشه­‌ی حضرت امام (ره)، هم حق و هم تکلیف است، تصریح کرد:در اندیشه­ سیاسی حضرت امام (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله العالی)، حضور حداکثری و فعال مردم در عرصه‌­ی انتخابات یک اصل است و اهمیت ویژه ­ای دارد.

جانشین سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با اشاره به اینکه ملت شریف و انقلابی ایران در تمامی برهه‌های حساس و تاریخی با حضور و مشارکت حداکثری خود تمامی توطئه‌های دشمنان را خنثی کرده اند، یادآور شد:با عنایت خداوند متعال و بصیرت و هوشیاری مردم، امسال نیز با حضور در پای صندوق‌های رای و مشارکت حداکثری مشت محکمی بر دهان دشمنان میکوبیم.

گفتنی است مراسم گرامیداشت ارتحال امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد روز پنجشنبه ۱۳ خردادماه سال جاری با سخنرانی سردار جهانبخش کرمی و حجت الاسلام حسن بیگدلی، فرمانده و مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان با حضور کارکنان این نهاد در محل حسینیه عاشقان ثارالله این استان برگزار می‌شود.
ارسال نظرات
آخرین اخبار