خبرهای داغ:

مدیران برای جذب اعتبارات ملی و استانی تلاش کنند

استاندار سمنان : دستگاه‌های اجرایی برای جذب اعتبارات و اتمام پروژه‌های عمرانی نیمه تمام همت کنند.
کد خبر: ۹۳۴۷۴۸۰
|
۱۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان؛ علیرضا آشناگر در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه و ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان گفت: دستگاه‌های اجرایی هر چه سریعتر برای جذب اعتبارات ملی و نیز اعتبارات مربوط به خسارات ناشی از وقوع بلایای طبیعی پیگیری کنند تا زمینه بهره برداری از پروژه‌های نیمه تمام فراهم شود.
آشناگربا اشاره به اجرای موفق طرح فروش اموال مازاد دستگاه‌های اجرایی در استان سمنان گفت: این طرح باعث شد مشکلات در حوزه پرداخت حقوق کارکنان و بازنشسته ها کاهش یابد و ضروری است این روند امسال هم باید ادامه یابد.
استاندار در خصوص جذب نیرو در دستگاه‌های اجرایی هم گفت : سیستم جذب نیرو در استان برای افزایش بهره وری در جذب افراد متخصص و توانمند و انجام تخصصی امور، نیازمند نظم و آموزش بیشتر است.

نادر مالکی رییس سازمان برنامه و بودجه استان سمنان هم تاکید کرد: اولویت کاری برای جذب اعتبارات دستگاه‌های اجرایی ، جذب اعتبارات ملی، اعتبارات استانی و اعتبارات سفر تا پایان تیرماه است.
وی افزود: ظرفیت‌های قانون بودجه در سال ۱۴۰۰ به صورت مکتوب به دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شده تا بتوانند نهایت استفاده را از ظرفیت‌های موجود برای جذب اعتبارات داشته باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار