مدیر کل صدا وسیمای مرکز زنجان در گفت وگو با "بسیج"خبر داد

پخش "مرثیه آفتاب" به مناسبت ایام رحلت امام خمینی(ره) از شبکه استانی اشراق

زنجان- شبکه استانی اشراق در ایام رحلت حضرت امام (ره) برنامه‌های ویژه‌ای دارد که می‌توان به پخش برنامه مرثیه آفتاب و راه ولایت اشاره کرد.
کد خبر: ۹۳۴۷۲۷۱
|
۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۷
سید محسن لطیفی در گفت وگو با خبرنگار بسیج زنجان؛ با تسلیت فرارسیدن رحلت امام خمینی (ره) و شهادت امام جعفر صادق (ع) با بیان اینکه برنامه «مرثیه آفتاب» برنامه ویژه ایام رحلت جانسوز حضرت امام (ره) است که از شبکه استانی اشراق پخش خواهد شد، گفت: این برنامه با حضور کارشناسان ضمن بیان اندیشه‌های ناب امام خمینی (ره) به بررسی برکات انقلاب اسلامی و نهضت امام راحل در تغییر سیاست ابرقدرت‌ها و شکل‌گیری جبهه جهانی مقاومت علیه استکبار خواهد پرداخت. این برنامه قرار است در دو قسمت ۵۰ دقیقه‌ای در ۱۳ و ۱۴ خردادماه از ساعت ۲۲ از شبکه اشراق پخش شود.
 
پخش

وی با بیان اینکه همچنین برنامه «راه ولایت» قرار است در روز‌های ۱۵ و ۱۶ خرداد ماه به مناسبت سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) به صورت زنده پخش شود، تصریح کرد: این برنامه با حضور کارشناسان حوزه و دانشگاه سیره عملی و زندگانی فردی و سیاسی آن امام والا مقام را مورد بررسی قرار خواهد داد.

مدیر کل صدا وسیمای مرکز زنجان افزود:شبکه استانی صدا هم در ویژه برنامه «اورکلر امامی» با حضور اساتید حوزه و دانشگاه و صاحب نظران مسائل سیاسی به بررسی تأثیر قیام ۱۵ خرداد در پیروزی انقلاب اسلامی خواهد پرداخت. گزارش تلفنی، شعر و سرود از آیتم‌های این برنامه است که به مدت ۶۰ دقیقه از ساعت ۱۶ روز چهاردهم خرداد ماه به شکل زنده پخش خواهد شد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار