خبرهای داغ:
مسئول فضای مجازی سپاه انصارالحسین (ع) همدان تأکید کرد

لزوم بهره‌گیری از ظرفیت فضای مجازی برای حرکت به سمت تمدن‌سازی

همدان-مسئول فضای مجازی سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان گفت: ما اگر می‌خواهیم به سمت تمدن‌سازی حرکت کنیم باید از ظرفیت بسیار مهم فضای مجازی بهره بگیریم.
کد خبر: ۹۳۴۷۱۶۵
|
۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۵۸

لزوم بهره‌گیری از ظرفیت فضای مجازی برای حرکت به سمت تمدن‌سازیبه گزارش خبرگزاری بسیج، حسین ربیعی در جمع فرماندهان گردان‌های سایبری همدان اظهار داشت: فتح خرمشهری که در سال ۶۱ اتفاق افتاد به دست جوانانی بود که دارای یک تفکر انقلابی جهادی بودند.

وی افزود: وقتی که مدیریت لیبرالی به مدیریت انقلابی تغییر پیدا کرد محصول آن شکست حصر آبادان و در نهایت آزادی خرمشهر شد و اگر همان مدیریت قبلی در بحث جنگ و کشور باقی می‌ماند، هیچ دستاوردی نصیب ما نمی‌شد.

مسئول فضای مجازی سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان بیان کرد: در زمان کنونی نیز ما در حال جنگ با دشمنان هستیم، البته در وسعت بیشتر و از جنس دیگر و آن جنگ در فضای مجازی است.

وی افزود: ما در فضای مجازی با چیزی سروکار داریم که تمام ابزار و نقشه‌هایش دست دشمن است و به تعبیر بنده فضای مجازی به قتلگاهی مبدل شده که جوانان را یکی پس از دیگری به نابودی می‌کشاند .

ربیعی یادآور شد: در این زمینی که زمین دشمن بوده و همه انتظار شکست ما را می‌کشند ما آنچنان هم دست بسته نیستیم؛ ما جوانان نخبه‌ای داریم که دارای روحیه جهادی و انقلابی هستند که با توکل برخدا تلاش می‌کنند و تاکنون نیز موفقیت‌های بی‌شماری کسب کرده‌اند و من امیدوارم همانطور که در زمان جنگ جوانان انقلابی وقتی پای کار آمدند کارهای بزرگ به نام خود ثبت کردند و جهانیان را انگشت به دهان گذاشتند، بار دیگر نیز این اتفاقات خوب رقم بخورد.

وی گفت: بدون تردید انقلاب اسلامی به فضای مجازی نیاز دارد و اهمیت آن به اندازه انقلاب اسلامی است و ما اگر می‌خواهیم به سمت تمدن‌سازی حرکت کنیم باید از ظرفیت بسیار مهم فضای مجازی بهره بگیریم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار