سردار دهقان: اظهارات "احمدی نژاد"، چندان تفاوتی با "بنی صدر" ندارد

رزمنده دفاع مقدس، اظهارات اخیر رئیس جمهور اسبق ایران را تشویش اذهان عمومی برشمرد و گفت: احمدی نژاد، در مسیر بنی صدر قرار گرفته و ادعای او وحدت ملی را نشانه رفته است.
کد خبر: ۹۳۴۷۰۳۷
|
۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۸

سردار کرامت الله دهقان، مشاور حجت الاسلام حیدر مصلحی،وزیر سابق اطلاعات و مشاور کنونی رهبر معظم انقلاب، در گفتگو با خبرنگار بسیج، ضمن دعوت مردم به حضور حداکثری در انتخابات خاطر نشان کرد: در این بُرهه از زمان تنها ضربه ای که می تواند دشمن را ناامید و استوانهای نظام‌مقدس جمهوری اسلامی را محکم کند، رقم زدن حضور پرشور مردمی پای صندوق های رای می باشد.

 

وی اضافه کرد: جمهوری اسلامی دولتی مردم‌ سالار است و از بذل انقلاب تا کنون، مشروعیت نظام به رای ملت وابسته بوده و بدون رای آنها هم به این مشروعیت لازم دست پیدا نخواهد کرد.

 

مشاور حجت الاسلام مصلحی،در بخش دیگر از این‌گفتگو، پیروزی میدان بر دیپلماسی را، مطیع بودن حاج قاسم سلیمانی به رهبری  عنوان و تصریح کرد: اگر سیاسیون ما و دست اندرکاران نظام همانند مرد میدان بر دیپلماسی عمل کنند،  مشکلات کشور به آسانی قابل حل شدن است، همانگونه که در بخش نظامی و دفاعی شاهد پیشرفت هستیم و از نبود روحیه انقلابی و جهادی، در ضعف اقتصادی شدید  به سر می بریم.

 

رزمنده دفاع مقدس در خاتمه هم‌، با اشاره به رفتار های اخیر "محمود احمدی نژاد" و تهدید وی مبنی بر تحریم‌ انتخاباتی گفت: اولاً او کسی نیست که بخواهد کوچیکترین تخطی به حماسه حضور مردم ایران داشته باشد ودر طول تاریخ جمهوری اسلامی این‌مردم‌ بودند که با آمدن حداکثری، پایه های نظام را تثبیت و سرنوشت سیاسی کشور را با دستان خود رقم زده اند.

 

او افزود: با شنیدن این گفته های عجیب نیز گاهی داستان بنی صدر برایم تداعی می شود، که در آن زمان حضرت امام (ره) در واکنش به قانون ستیزی او گفته بود،( شما غلط می کنید که قانون را قبول ندارید.)

 

 

به گفته سردار دهقان، اظهارات رئیس دولت نهم و دهم در راستای تشویش اذهان عمومی است و یقینا وحدت ملی را نشانه رفته است.

 

انتهای پیام//

ارسال نظرات
آخرین اخبار