ثبت نام 3776 حامی جدید در ماه مبارک رمضان

مدیرکل کمیته امداد استان تهران از ثبت نام 3776 حامی جدید در ماه مبارک رمضان امسال در قالب پویش « ایران مهربان » خبر داد.
کد خبر: ۹۳۴۶۸۷۶
|
۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۱:۴۹

  به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ سید ابوالفضل پرپنچی، مدیرکل کمیته امداد استان تهران بابیان اعلام گزارشی از ثبت نام حامیان در ایام ماه مبارک رمضان،گفت: سه هزار و 776 حامی جدید در قالب پویش « ایران مهربان » برای حمایت از فرزندان ایتام و محسنین تحت حمایت این نهاد در استان تهران و برخی استان های محروم از جمله سیستان و بلوچستان، ایلام  و کردستان ثبت نام کردند.

وی با بیان اینکه تاکنون بیش از 14 هزار نفر در استان تهران برای حمایت از ایتام و فرزندان محسنین به پویش ایران مهربان پیوسته اند، افزود: تاکنون بیش از 208 هزار و 500 ارتباط بین فرزندان ایتام و محسنین و حامیان برقرار شده است.

پرپنچی با تأکید بر اینکه پویش «ایران مهربان» با هدف حمایت از ایتام و فرزندان محسنین و ارتقای سرانه دریافتی آنان اجرا می شود، ابراز امیدواری کرد: با مشارکت دستگاه‌های اجرایی استان در اجرای این پویش تا پایان خرداد ماه  بیش از 228 هزار ارتباط میان حامی و فرزندان معنوی ایجاد شود.

مدیرکل کمیته امداد استان تهرن با بیان اینکه هرچه تعداد حامیان بیشتر شود، سرانه پرداختی به ایتام و فرزندان محسنین بیشتر خواهد شد، ابراز امیدواری کرد: با مشارکت نیکوکاران ، سازمان ها و نهادها  تا پایان خرداد ماه  بیش از 228 هزار ارتباط میان حامی و فرزندان معنوی ایجاد شود.

وی با بیان اینکه هم اکنون 21 هزار و 125 فرزند یتیم و محسنین در استان تهران تحت حمایت کمیته امداد هستند، یادآور شد: نیکوکاران برای حمایت از فرزندان ایتام و محسنین می‌توانند با مراجعه به ادارات کمیته امداد در سطح استان،شماره گیری تلفن ثابت 7355، ارسال عدد 1 به شماره 30007639 در جهت پیوستن به پویش ایران مهربان اقدام نمایند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار