خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اسدآباد:

دشمن به دنبال خدشه‌دار کردن پشتوانه مردمی و جمهوریت نظام است

همدان-مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اسدآباد گفت: دشمن با تولید ناامیدی و یأس در تلاش است تا با پایین آوردن نرخ مشارکت، پشتوانه مردمی و جمهوریت نظام را مورد خدشه قرار دهد.
کد خبر: ۹۳۴۶۴۲۵
|
۰۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۲

دشمن به دنبال خدشه‌دار کردن پشتوانه مردمی و جمهوریت نظام استبه گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام جمشیدپور در نشست سیاسی بسیجیان گردان امام حسین(ع) اسدآباد با اشاره به موضوع انتخابات به تبیین ضرورت مشارکت عمومی و انتخاب اصلح پرداخت و اظهار داشت: انتخابات یکی از فرصت‌ها و نعمت‌های بزرگ برای نظام و مردم است.

وی عنوان کرد: انتخابات یک نعمت و فرصت بزرگ است که شکرگزاری این نعمت، برگزاری خوب و پرشور و سالم انتخابات است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اسدآباد گفت: انتخابات یکی از مهمترین عرصه‌های حضور مردم در صحنه تصمیم‌گیری در نظام مردم سالاری دینی به شمار می‌رود که این مهم در دوران قبل از انقلاب برای مردم ما افسانه‌ای بیش نبود.

وی افزود: بالا بودن مشارکت عمومی موجب افزایش ضریب اقتدار ملی کشور خواهد شد و این امر  باعث تقویت و قوی شدن نظام اسلامی است.

جمشیدپور با مهم و سرنوشت‌ساز خواندن انتخابات پیش‌رو بیان داشت: میزان مشارکت و نقش‌آفرینی مردم در انتخابات عامل تضمین وتقویت نظام ،پایداری ،وحدت وامنیت ملی نظام مقدس جمهوری اسلامی است

وی ادامه داد: ماه‌ها است دشمن با تولید ناامیدی و یأس در تلاش است تا با پایین آوردن نرخ مشارکت، پشتوانه مردمی و جمهوریت نظام را مورد خدشه قرار دهد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه اسدآباد  همچنین انتخاب اصلح و تشکیل دولت در طراز انقلاب اسلامی را برای کشور ضرورت خواند و گفت: کلید حل مشکلات کشور در دست یک دولت انقلابی، حزب اللهی و جوان است که مقام معظم رهبری بارها به این امر مهم اشاره و تاکیید فرمودند.

وی تأکید کرد: اگر حضور و مشارکت ما وآحاد مردم  با بصیرت باشد باعث می‌شود افراد اصلح انتخاب شوند تا یک دولت انقلابی، حزب اللهی، جوان وکارآمد در راستای شکل‌گیری دولت اسلامی تشکیل دهند.

جمشیدپور همچنین بیان کرد: انتخابات خرداد ماه تیر خلاصی خواهد بود به توطئه‌های دشمنان داخلی و خارجی و انشاالله نظام و مردم اسلامی پیروز این انتخابات خواهند بود.

وی به نشست و مذاکرات وین اشاره و خاطرنشان کرد: باید عزت کشور و چارچوب نظام در مذاکرات حفظ شود و اگر غیر از این باشد مسئولان امر خیانت بزرگ و جبران ناپذیری را در حق نظام و مردم ایران مرتکب شده‌اند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها