خبرهای داغ:
فرماندار اسدآباد خبر داد

ممنوعیت هرگونه دیوارنویسی و کارناوال تبلیغاتی برای نامزدها

اسدآباد-فرماندار اسدآباد از ممنوعیت هر گونه دیوارنویسی، راه‌اندازی کارناوال تبلیغاتی و استفاده از بلندگوی سیار در خارج از ستادهای تبلیغاتی و محل‌های سخنرانی انتخابات خبر داد.
کد خبر: ۹۳۴۶۰۴۷
|
۰۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۴

ممنوعیت هرگونه دیوارنویسی و کارناوال تبلیغاتی برای نامزدهابه گزارش خبرگزاری بسیج، سعید کتابی در جمع خبرنگاران با تاکید بر اینکه در تبلیغات انتخاباتی، نامزدهای انتخابات از تخریب یکدیگر بپرهیزند، اظهار کرد: اقدام به تبلیغات زودهنگام کاندیداهای شوراهای اسلامی جرم بوده و ضمن رصد موارد با آنان برخورد خواهد شد .

وی با بیان اینکه هر گونه تجمع انتخاباتی، مراسم سخنرانی، گفتگو و مناظره در مکان‌های سربسته از جمله مساجد و سالن‌های ورزشی سر بسته ممنوع است، تصریح کرد: سخنرانی‌های انتخاباتی در فضای باز با رعایت پروتکل و شیوه‌نامه‌های بهداشتی و استفاده از ماسک توسط شرکت‌کنندگان برای هر نفر هشت متر مربع و حداکثر با 30 درصد ظرفیت فضا و نهایت تا دو ساعت امکان برگزاری دارند.

فرماندار اسدآباد در ادامه با اشاره به ممنوعیت مجدد هر گونه تجمع در محیط های بسته خاطرنشان کرد: در صورت ضرورت تشکیل جلسات داخلی انتخاباتی حداکثر افراد شرکت کننده ۱۵ نفر بوده و هر گونه استقبال از نامزدها و برگزاری کارناوال انتخاباتی ممنوع است.

وی یادآور شد:برای راه‌اندازی ستادهای انتخاباتی و تبلیغاتی در شهرستان معرفی رئيس ستاد و آدرس ستاد به فرمانداری قبل از هر گونه فعالیت ضرورت دارد.

کتابی با اشاره به بحث ممنوعیت و محدودیت در رابطه با راه‌اندازی هرگونه ستادانتخاباتی در پنج نقطه پرتردد سطح شهر اسدآباد یادآور شد: بنابه تصمیم‌گیری شورای تامین، ضمن ایجاد شور و نشاط تبلیغاتی با توجه به شرایط کرونا و شلوغی و پرتردد بودن برخی از نقاط سطح شهر اسدآباد در راستای سلامتی شهروندان راه‌اندازی هر گونه ستاد انتخاباتی در پنج مسیر شهر در زمان تبلیغات ممنوع است که افراد برای اطلاع از این نقاط می‌توانند نسبت به گرفتن استعلام اقدام کنند.

وی خاطرنشان کرد: مسیر شماره یک خیابان رفسنجانی حد فاصل میدان امام(ره) تا میدان دانشگاه، مسیر شماره دو خیابان فرهنگ حدفاصل میدان امام(ره) تا میدان غدیر، مسیر شماره سه بلوار شهید بهشتی میدان امام(ره) تا میدان مطهری، مسیر شماره چهار خیابان بسیج حدفاصل میدان غدیر تا فروشگاه وین مارکت و مسیر شماره پنج خیابان ۱۵ خرداد حدفاصل میدان غدیر تا فروشگاه رفاه و نیز میادین امام خمینی(ره) و غدیر دارای ممنوعیت و محدودیت راه اندازی ستاد انتخاباتی خواهند بود.

فرماندار اسدآباد در ادامه با بیان اینکه رئيس ستاد و شخص نامزد مسئولیت رعایت پروتکل‌ها در ستادهای انتخاباتی خود را دارند، افزود: در انتخابات با توجه به شرایط کرونا تمام پروتکل‌های بهداشتی برای سلامت مردم در حضور هر چه پررنگ و مشارکت حداکثری در پای صندوق‌های رای شهرستان پیش‌بینی شده و جای هیچ گونه نگرانی وجود ندارد و به طور قطع مردم ایران و دیار سید جمال الدین اسدآبادی بار دیگر با حضور پرشور  و آگاهانه خود در انتخاب فرد اصلح مشت محکمی بر دهان دشمنان ایران اسلامی خواهند کوبید.

وی با اشاره به پیش‌بینی اینترنت رایگان توسط وزارت ارتباطات و فناوری برای مردم اضافه کرد: از شهروندان درخواست داریم با آغاز شدن زمان تبلیغات انتخاباتی برای سلامتی خود و خانواده از بستر فضای مجازی برای شورآفرینی و نشاط در انتخابات استفاده کرده و از تجمعات حضوری در ستادها بپرهیزند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار