خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه نهاوند:

میدان امروز میدان جهاد سیاسی است

نهاوند-فرمانده سپاه ناحیه نهاوند با بیان اینکه حضور در میدان عامل پیروزی است، گفت: میدان پیش روی ما امروز میدان جهاد سیاسی است.
کد خبر: ۹۳۴۶۰۳۹
|
۰۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۹

میدان امروز میدان جهاد سیاسی استبه گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ علی مختاری در نشست بسیج فرهنگیان شهرستان نهاوند ضمن گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر و شهدای فرهنگی نهاوند اظهار داشت: فرهنگیان به معنای واقعی کلمه میراث‌دار گنجینه‌های حکمت هستند، آنها در نشر و نهادینه‌سازی انسان‌های بزرگ همچون شهید مطهری، امام خمینی و ... نقش تاثیرگذاری دارند.

وی افزود: شهید معلم شهرستان نهاوند، شهید «محمد موبر» امسال به عنوان شهید شاخص سال ۱۴۰۰ نهاوند معرفی شد که سالروز تولد این شهید بزرگوار توسط پایگاه صبا و فرهنگی هنری سپاه ناحیه نهاوند و با حضور خانواده این شهید برگزار شد.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند در ادامه با اشاره به حماسه سوم خرداد اظهار داشت: متأسفانه در همان ماه‌های آغازین جنگ تحمیلی در آبان سال ۵۹ بود که خرمشهر به تصرف و اشغال ارتش عراق درآمد و بعد از گذشت یک ۱.۵ سال رزمندگان اسلام توانستند این خاک پاک را از دشمنان پس بگیرند.

وی افزود: در راه آزادسازی خرمشهر عزیز بیش از 3 هزار شهید تقدیم کردیم که نشان‌دهنده اهمیت این آزادسازی و همچنین شجاعت و از خودگذشتگی رزمندگان اسلام داشت.

مختاری بیان کرد: سوم خرداد تبلور اوج سرمایه اجتماعی در کشور بود و نقش پررنگ مردم در همه صحنه‌ها کاملا مشخص است و به واقع کلید موفقیت در عملیات‌ها حضور بسیجیان و مردم بود.

وی ادامه داد: نقش میدان، نقش پررنگی است و در میدان بودن ما را به پیروزی می‌رساند امروز اگر سربلندی و استقلال می‌خواهیم باید همیشه در صحنه‌های اجتماعی، سیاسی و… حضور داشته باشیم.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند با بیان اینکه حضور در میدان عامل پیروزی است، گفت: میدان پیش روی ما امروز میدان جهاد سیاسی است.

گفتنی است؛ در پایان این مراسم از گروه جهادی بسیج فرهنگیان که در تمام عرصه‌ها از جمله آموزش، فرهنگی، کمک مومنانه، خرید تبلت برای دانش آموزان و ... حضور موثری داشته‌اند تقدیر و تشکر بعمل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها