فرمانده سپاه کربلا در گفت و گو با بسیج خبر داد

شرکت ۱۰ استان در مسابقات قهرمانی کشتی بسیج کشور

ساری-فرمانده سپاه کربلا از شرکت ۱۰ استان در مسابقات قهرمانی کشتی بسیج کشور به میزبانی مازندران خبر داد.
کد خبر: ۹۳۴۶۰۳۸
|
۰۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، سردار سیاوش مسلمی  در حاشیه آئین اختتامیه مسابقات قهرمانی کشتی بسیج کشور، انتخابی رقابت‌های ارتش‌های جهان (سیزم) عصر امروز در گفت و گو با خبرنگار بسیج در شهرستان رامسر، با اشاره به اینکه این مسابقات به مناسبت سالروز فتح خرمشهر برگزار شد، گفت: استقبال بسیار خوبی دراین دوره از مسابقات صورت گرفته است.

سردار مسلمی از حضور ۱۰ استان در این دوره از مسابقات هم خبر داد و افزود:سطح مسابقات از سطح بسیار خوبی برخوردار و کشتی گیران درخشش بسیار خوبی داشتند.

فرمانده سپاه کربلا در ادامه به میزبانی مازندران در این مسابقات هم اشاره کرد و یادآور شد: هفته آینده کشتی گیران برتر در ستاد نیرو‌های مسلح به رقابت می‌پردازند تا در مسابقات ارتش‌های جهانی شرکت کنند.

سردار مسلمی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه مازندران مهد کشتی جهان است، خاطرنشان کرد:این دوره از مسابقات با توجه به شعار « ما مقتدریم»در نوع خود بی نظیر بود.

فرمانده سپاه کربلا به اخلاق پهلوانی در این دوره مسابقات هم اشاره کرد و گفت:  جا دارد از همکاری مدیر کل ورزش و جوانان استان مازندران ونیز  رئیس هیئت کشتی مازندران  و دیگر پهلوانان کشتی گیر قدردانی کنم.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار