رییس مجمع نمایندگان استان مرکزی :

مشارکت حداکثری در انتخابات قدرت مقابله با دشمنان را افزایش می دهد

نظری گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ۲۸ خرداد ماه سرنوشت ساز و از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و قدرت مقابله با دشمنان در عرصه های مختلف را افزایش می دهد.
کد خبر: ۹۳۴۶۰۰۸
|
۰۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ «علیرضا نظری» رییس مجمع نمایندگان استان مرکزی و نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی عصر امروز (جمعه) در نشست بصیرتی حماسه حضور ویژه خانواده‌های کارکنان نیروهای مسلح استان مرکزی اظهار کرد: پیروزی جبهه اسلام در سوم خرداد ماه که موجب آزادی و فتح خرمشهر شد نتیجه اعتماد و توکل بر خدا و تکیه بر ظرفیت ها و توانمندی های داخلی بود که خرمشهر را به نماد مقاومت و ایستادگی تبدیل کرد و این درس مهمی برای آزادی خرمشهرهای پیش رو است.

وی افزود: بیش از ۴۲ سال از انقلاب اسلامی میگذرد و با تجربیات ارزشمندی روبه رو هستیم که باید در گام دوم انقلاب و پیشبرد اهداف انقلاب از آنها بهره مندی کنیم.

رییس مجمع نمایندگان استان مرکزی گفت: تشکیل هسته های مقاومت در تمام نقاط جهان یکی از ابتکارات حضرت امام(ره) بود که استارت آن از دفاع مقدس رقم خورد و امروز پیروزی های جبهه اسلام در سراسر دنیا برگرفته از تفکر حضرت امام (ره) و نهضت انقلاب اسلامی است.

وی بیان کرد: در طی ۴۲ سال گذشته استکبار جهانی برای جلوگیری از پیشرفت انقلاب اسلامی از همه ظرفیت ها و توان خود استفاده کرده که با هدایت های امامین انقلاب اسلامی راهبردهای آنها با شکست روبه رو شده و این نشان دهنده نجات بخش بودن تفکر حضرت امام (ره) که برگرفته از تفکر عاشورا و نهضت امام حسین(ع) می باشد.

نظری ادامه داد: انقلاب اسلامی ارزش های اسلام را احیاء کرد و موجب سربلندی و کرامت ملت شد و امروز در گام دوم انقلاب علاوه بر اینکه باید با استفاده از تجربیات گذشته مسیر عزت را دنبال کنیم بلکه باید با تکیه بر روحیه و تفکر انقلابی و جهادی حرکت شتابنده داشته باشیم.

وی اضافه کرد: در طی یک دهه گذشته تمرکز دشمنان بر روی جنگ اقتصادی با چاشنی عملیات روانی قرار گرفته که با هوشمندی ها و تدبیر مقام معظم رهبری و در صحنه بودن ملت ایران دشمنان نتوانستند به اهداف خود دست پیدا کنند.

رییس مجمع نمایندگان استان مرکزی تأکید کرد: از زمان تشکیل مجلس انقلابی یازدهم اقدامات بسیار خوبی انجام شده که یکی از مهمترین آنها جلوگیری از فریبکاری دشمنان در حوزه هسته ای بود که با اقدام مجلس دشمنان از رسیدن به اهداف خود بازماندند.

وی با بیان اینکه اقتدار و عظمت جمهوری اسلامی برگرفته از مجاهدت های شهدای انقلاب در همه عرصه ها است،گفت: نقش آفرینی های امروز جبهه مقاومت در سرزمین های اسلامی برگرفته از مجاهدت های مردان میدان و در راس آنها شهید حاج قاسم سلیمانی می باشد.

رییس مجمع نمایندگان استان مرکزی  افزود: جبهه استکبار و حامیان آنها امروز در شدیدترین وضعیت ناتوانی قرار دارند و آمریکا امروز دیگر علاوه بر اینکه قادر به نقش آفرینی در تحولات منطقه نیست در درون کشور خود هم قادر به حل مسائل نمی باشد.

وی با اشاره به اینکه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ۲۸ خرداد ماه سرنوشت ساز و از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است،گفت: همچنین قدرت مقابله با دشمنان در عرصه های مختلف را افزایش می دهد.

نظری خاطر نشان کرد: همه باید برای افزایش مشارکت در انتخابات و حضور حماسی ملت در صحنه انتخابات تلاش کنیم و تلاش برای حضور گسترده مردم در انتخابات علاوه بر اینکه یک جهاد مقدس به حساب می آید ادامه راه امام و شهدای انقلاب اسلامی است.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار