دیدار مسئول سازمان بسیج عشایری سپاه امیرالمؤمنین (ع) از خانواده شهدا در دهلران

رئیس سازمان بسیج عشایر سپاه استان وحوزه بسیج عشایری شهید محمدی ازخانواده معزز طلبه ی شهیدعلی مومنی و شهید ابوذر محمدی دید‌ار به عمل آوردند.
کد خبر: ۹۳۴۵۸۷۳
|
۰۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج ، بمناسبت سالگرد شهادت روحانی شهید علی مومنی ، مسئول سازمان بسیج عشایر سپاه استان وحوزه بسیج عشایری شهید محمدی ازخانواده معزز طلبه ی شهیدعلی مومنی و شهید ابوذر محمدی دید‌ار به عمل آوردند.

سرهنگ پاسدار ولنتر مسئول سازمان بسیج عشایری  سپاه امیرالمؤمنین (علیه السلام )  در این دیدار شهدا را مایه افتخار و سربلندی کشور و خانواده آن‌ها را نور چشم ملت ایران خواند و گفت: خانواده شهدا ولی‌نعمتان ما هستند، ما خود را مدیون خون پاک شهدای عزیز و صبر و استقامت خانواده‌های ارجمند آن‌ها می‌دانیم چرا که پاسداری و ادامه راه شهیدان یک رسالت بزرگ بر دوش همگان است.

وی با بیان این که صبر و شکیبایی خانواده‌های معظم شهدا برای آحاد مختلف مردم یک الگو و درس بزرگ است، تصریح کرد: توانمندی‌های داخلی در عرصه‌های گوناگون در پرتو همین رشادت‌ها و مقاومت‌ها به دست آمده است

طلبه شهید علی مومنی،در اسفند سال ۱۳۴۹ در روستای بیشه درازِ شهرستان دهلران متولد شد و در دوم خرداد سال۱۳۶۵ مصادف با ماه مبارک رمضان در یک عملیات گشتی_رزمی در جزیره مجنون در سن ۱۵ سالگی به شهادت رسید،پیکر مطهرش در منطقه به جا ماند تا در سال ۱۳۸۰ پس از ۱۵ سال غربت شناسایی گردید.

ارسال نظرات
آخرین اخبار