مسئول بسیج سازندگی سپاه کربلا در گفت و گو با بسیج خبر داد

راه اندازی ۳۳۳ مشاغل خرد و کوچک در مازندران

ساری-مسئول بسیج سازندگی سپاه کربلا از هزینه ۶ میلیارد تومانی آماده سازی زیر ساخت‌های فاز اول دهکده اقتصاد مقاومتی خبر داد و گفت: بنا است ۳۳۳ مشاغل خرد و کوچک در مازندران راه اندازی شود.
کد خبر: ۹۳۴۴۳۳۷
|
۰۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۰
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، سردار غلام رضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور عصر امروز از دهکده اقتصاد مقاومتی  در سمسکنده ساری بازدید کرد.

مهندس محمدمهدی اقبال پور در حاشیه این بازدید در گفت و گو با خبرنگار بسیج در ساری با اشاره به اینکه سه هکتار این دهکده  مربوط به بخش کشاورزی، است، گفت: اقتصاد مقاومتی اولویت فوری اقتصاد کشور است لذا در این دهکده آموزش و توانمندسازی را در دستور کار قرار دادیم.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه کربلا با بیان این مطلب که اقتصاد  برپایه تولید بنا شده است، افزود: در حوزه صنعت و کشاورزی برنامه ریزی کردیم لذا در حوزه کشاورزی که برپایه چهار محور، آبزی پروی، باغات، دام و سنگین و سبک و طیور، است ۱۵ نفر به طور مستقیم در این دهکده مشغول به کار هستند.

مهندس اقبال پور از هزینه ۶ میلیارد تومانی آماده سازی زیر ساخت‌های فاز اول دهکده اقتصاد مقاومتی هم خبر داد و گفت: بنا است ۳۳۳ مشاغل خرد و کوچک  در کشور و مازندران راه اندازی شود که ۶۰ شغل در حوزه کشاورزی، ۵۷ شغل در حوزه صنعت و معدن، ۱۳۳ شغل در ردیف سازمان تبلیغات و نیز مابقی برای امور گردشگری می‌باشد.  
 


مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه کربلا با اشاره به اینکه مازندران دارای ۱۱ نوع اقیلم آب و هوایی است، تصریح کرد: در حال تلاش هستیم تا حوزه اقتصاد مقاومتی را تبدیل به حوزه پدافندی کنیم تا اگر مثلا در تولید مرغ صنعتی دچار مشکل شدیم بخش دیگری بتواند تامین کننده مرغ ارگانیک آن هم در روستا باشد.
 
 
مهندس اقبال پور در ادامه اضافه کرد: در دهکده اقتصاد مقاومتی در حوزه دانش بنیان بویژه در حوزه دام سبک بسیار قوی عمل شده است.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار