خبرهای داغ:

خودکفایی ۵۰ نفر از مددجویان و کارآفرینان بسطامی

شاهرود_رئیس کمیته امداد بسطام به خودکفایی ۵۰ نفر از مددجویان و کارآفرینان عرصه اشتغال در سال گذشته اشاره کرد و گفت: در سال گذشته ۴۰۳ فرصت شغلی برای مددجویان این نهاد ایجادشده است.
کد خبر: ۹۳۴۴۱۹۷
|
۰۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۰
خودکفایی ۵۰ نفر از مددجویان و کارآفرینان بسطامیبه گزارش خبرگزاری بسیج، اکبرشان زاده، یکی از راه‌های برون‌رفت خانواده‌ها از چرخه حمایتی و رسیدن به استقلال را اشتغال دانست و تصریح کرد: بیش از ۱۰۰ درصد تعهدات اشتغال در سال گذشته اجرا شد.
رئیس کمیته امداد بسطام به خودکفایی ۵۰ نفر از مددجویان و کارآفرینان عرصه اشتغال در سال گذشته اشاره کرد و گفت: در سال گذشته ۴۰۳ فرصت شغلی برای مددجویان این نهاد بااعتباری بالغ‌بر هشت میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان ایجادشده است.
وی به اجرا و هدف‌گذاری بیش از ۴۰۰ فرصت شغلی در سال جاری اشاره کرد و گفت: هشت راهبر شغلی با کمیته امداد بسطام همکاری می‌کنند.
رئیس کمیته امداد بسطام اجرای طرح‌های راهبری شغلی را در جهت ایجاد پایداری بیشتر طرح‌های خوداشتغالی مددجویان دانست و خاطرنشان کرد: شناسایی طرح اجرایی، بررسی کارشناسی طرح‌ها، برنامه‌ریزی، سازمان‌دهی، پیاده‌سازی و بهره‌برداری نهایی از مراحل فرآیند اجرای طرح‌های راهبردی شغلی مددجویان تحت حمایت از راهبرد‌های این طرح به شمار می‌رود.
اکبر شبان زاده یادآور شد: در الگوی خویش‌فرمایی، مددجو باید در خصوص تمام فرآیند‌های مربوط به مدیریت منابع مالی، بازاریابی، بازارسازی و برندسازی محصولات تولیدی فعال باشد، اما در مدل رهبران شغلی این موارد بر عهده راهبر شغلی است و مددجو فقط به تولید محصول خواهد پرداخت.
رئیس کمیته امداد بسطام ازجمله مزیت‌های این طرح را تضمین خرید محصولات تولیدی مددجویان توسط راهبران شغلی دانست و گفت: در این روش، مددجویان دغدغه و نگرانی از بازاریابی و فروش محصول خود ندارند و با تکیه‌بر راهبر شغلی خود وارد عرصه تولید و فروش می‌شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار