خبرهای داغ:
فرمانده سپاه اسدآباد تأکید کرد

ضرورت بازخوانی حماسه ماندگار سوم خرداد برای نسل‌های امروز

اسدآباد-فرمانده سپاه اسدآباد باتاکید بر بازخوانی حماسه سوم خرداد گفت: بازخوانی این حماسه تاریخی برای نسل‌های امروز، سناریوهای دشمن را با شکست و رشادت‌های فرزندان ایران اسلامی در آن دوران را جاودانه می‌سازد.
کد خبر: ۹۳۴۳۹۵۰
|
۰۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۰

ضرورت بازخوانی حماسه ماندگار سوم خرداد برای نسل‌های امروزسرهنگ امید علی الیاسی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در اسدآباد اظهار داشت:  سوم خرداد یادآور دلاورمردی‌ها و ایثار شهیدان، استقامت و پایداری ملت ایران، شجاعت و شهامت فرماندهان و از خودگذشتگی رزمندگان اسلام و همچنین خداباوری و خلوص امام شهیدان است که فرمودند «خرمشهر را خدا آزاد کرد».

وی در ادامه با تاکید بر بازخوانی این حماسه ماندگار گفت: بازخوانی حماسه تاریخی و ترجمان فرمایش حکیمانه امام راحل که «خرمشهر را خدا آزاد کرد» برای نسل‌های امروز، سناریوهای دشمن را با شکست و رشادت‌های فرزندان ایران اسلامی در آن دوران را جاودانه می‌سازد.

فرمانده سپاه ناحیه اسدآباد اظهار داشت: این حماسه ماندگار از پرافتخارترین روزهای کشور است که در سایه تبعیت از ولایت مطلقه فقیه و مقاومت مخلصانه مردم مقاوم ایران حاصل شده است.

وی ادامه داد: البته ما در آستانه مهمترین رویداد سیاسی یعنی انتخابات در ۲۸ خرداد قرار داریم که با لبیک به فرمان ولی امر مسلمین جهان و با حضور حداکثری و آگاهانه در این حماسه بزرگ یک بار دیگر مشت محکمی بر دهان استکبار خواهیم زد.

الیاسی در پایان ضمن تبریک این حماسه عظیم به خانواده معظم شهدا و عموم ملت شهید پرور ایران گفت: فتح خرمشهر از بارزترین جلوه های نصرت الهی در تاریخ انقلاب اسلامی است که این نقطه عطف تاریخ انقلاب شکوهمند اسلامی را به محضر رهبر فرزانه انقلاب، خانواده معظم شهدا و عموم ملت شهید پرور ایران تبریک عرض می‌نمایم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار