امام جمعه رامسر:

برخی‌ها در زمان انتخابات پنجه بر چهره قانون می‌کشند

ساری-حجت الاسلام تقی پور با بیان اینکه خبرهای بی اساس سبب فتنه انگیزی می شود خاطرنشان کرد: برخی ها در زمان انتخابات پنجه بر چهره قانون می کشند .
کد خبر: ۹۳۴۳۵۲۰
|
۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسین تقی پور در  جلسه شورای اداری شهرستان رامسر که با حضور استاندار مازندران تشکیل شد، با تاکید بر آیات قرآن مبنی بر اینکه با مرجفون و شایعه پراکنان باید برخورد شود گفت:عده ای  بیمار دل هستند و خبرهای بی پایه و اساس منتشر می کنند که نیاز به دقت ویژه مردم نسبت به این موضوع است.

امام جمعه رامسر با تاکید براینکه باید با کسانی که منتشر کننده اخبارهای بی پایه و اساس در هنگام انتخابات برخورد شود، افزود: کسانی که حضور حداکثری در انتخابات را زیر سوال می برند باید شناسایی شوند،و با آنها برخورد شود.

حجت الاسلام تقی پور با بیان اینکه خبرهای بی اساس سبب فتنه انگیزی می شود خاطرنشان کرد: برخی ها در زمان انتخابات پنجه بر چهره قانون می کشند و در تلاش برای ایجاد فتنه هستند. 

به گفته امام جمعه رامسر برخی ها تحلیل های اشتباه را در سطح گسترده منتشر کرده و به نهادی قانونی و امنیتی حمله می کنند.

حجت الاسلام تقی پور در پایان سخنان خود با اشاره به خبرسازی و انتشار اخبار بر اساس حب و بغض و صندلی دوستی اضافه کرد: شاهد هستیم در موقع انتخابات کسانی حتی برای پرکردن اوقات فراغت سرگرمی اخبارهای بی پایه  و اساس منتشر می کنند که باید آحاد جامعه نسبت به این اراجیف گویان بی اعتنا باشند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار