فرمانده سپاه گلوگاه در گفت و گو با بسیج:

مردم به کسی رأی بدهند که دستخوش تبلیغات بیگانگان قرار نگیرد

ساری-فرمانده سپاه گلوگاه گفت: باید به کسی رای بدهیم که دستخوش تبلیغات بیگانگان و بوق‌های تبلیغاتی غرب قرار نگیرد و سیاست‌های استکبار ستیزی ملت و نظام را در اولویت کاری خود قرار دهد.
کد خبر: ۹۳۴۳۲۱۸
|
۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۸
خبرگزاری بسیج ، سرهنگ سید حسن یوسفی صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار بسیج در گلوگاه با اشاره به حضور همه آحاد مردم در انتخابات گفت: همه برای ناامید کردن دشمن تکلیف دارند که در انتخابات حضور پیدا کنند، چون امروز تنها محل مانور دموکراسی، ارتباط مستمر با صندوق‌های رای است که آن‌ها می‌توانند از طریق آن مطالباتشان را از کاندیدا‌های موجود بیان کنند.

فرمانده سپاه گلوگاه با تاکید بر اینکه  اصل برگزاری انتخابات و حضور حداکثری مردم برای نظام بسیار مهم و سرنوشت ساز است  افزود: انتخاب افراد اصلح و دلسوز برای پست‌های کلیدی نظام امید دشمنان را ناامید و توطئه‌ها را خنثی می‌کند.

سرهنگ یوسفی در ادامه سخنان خود برگزاری یک انتخابات پرشور همراه با مشارکت گسترده و آگاهانه مردم در خردادماه سال جاری را یک ضرورت دانست و خاطرنشان کرد: انتخابات تضمین‌کننده اقتدار و پیشرفت کشور در همه ابعاد هست.

فرمانده سپاه گلوگاه به شاخص های انتخاب اصلح هم پرداخت و اضافه کرد: باید به کسی رای بدهیم که دستخوش تبلیغات بیگانگان و بوق‌های تبلیغاتی غرب قرار نگیرد و سیاست‌های استکبار ستیزی ملت و نظام را در اولویت کاری خود قرار دهد.

به گفته سرهنگ یوسفی مهمترین مطالبه رهبری و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق آراست و همه اقشار مختلف مردم با هر گرایش سیاسی و جناحی برای تقویت امنیت ملی و دفاع از انقلاب پای صندوق رای حضور یابند. 
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار