خبرهای داغ:

توزیع ۱۲۰۰ بسته معیشتی عیدانه در شاهرود + تصاویر

شاهرود_مسؤول بسیج سازندگی سپاه ناحیه شاهرود از تهیه و توزیع یک‌هزار و ۲۰۰ بسته معیشتی عیدانه به مناسبت عید سعید فطر و روز بسیج سازندگی در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۴۲۰۴۰
|
۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۰:۱۹
سیدحسین میرکریمی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج با گرامیداشت روز بسیج سازندگی و عید سعید فطر از تهیه و توزیع یک‌هزار و ۲۰۰ بسته معیشتی بین خانواده‌های کم‌برخوردار و آسیب‌دیده از کرونا در شهرستان شاهرود خبر داد.
وی اظهار کرد: این بسته‌های معیشتی به مناسبت عید سعید فطر و هفته بسیج سازندگی، به ارزش سه میلیارد ریال در شهرستان شاهرود تهیه و توزیع شد.
مسؤول بسیج سازندگی سپاه ناحیه شاهرود افزود: این بسته‌ها شامل برنج، روغن، ماکارونی، رب، حبوبات و. با مشارکت ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، بسیج سازندگی و گروه‌های جهادی در مناطق محروم خارتوران، طرود، زیراستاق و پشت بسطام و محلات اسلامی شاهرود توزیع شد.
میرکریمی بر تداوم انجام این اقدامات خیرخواهانه با توکل به خداوند متعال و در راستای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی تأکید کرد.
این مراسم با حضور جانشین سپاه ناحیه و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه شاهرود و همکاری اقشار بسیج در مسجد الزهرا (س) شهرک توحیدی برگزار شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار