فرمانده حوزه بسیج دانش‌آموزی شهید فهمیده ۲

برگزاری پنجمین محفل جزخوانی قرآن کریم با حضور پویندگان و پیشگامان دانش‌آموزی

تاچه بندها گفت: جلسات قرآنی با حضور مقطع پویندگان و پیشگامان دانش‌آموزی هم به صورت حضوری و هم به صورت پخش زنده در شبکه کانون فرهنگی و تربیتی کوثر و بسیج دانش‌آموزی شاد برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۴۱۶۳۵
|
۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۹:۵۶

علی تاچه‌بندها در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج قزوین، با اشاره به برگزاری جلسات جزخوانی دانش‌آموزان اظهار کرد: ماه مبارک رمضان ماه رحمت الهی است و این ماه می‌تواند سرآغازی برای تحولات بزرگ معنوی باشد.

فرمانده حوزه بسیج دانش‌آموزی شهید فهمیده دو استان قزوین اذعان کرد: برگزاری و شرکت در کلاس‌های قرآنی و جز خوانی یکی از موارد بسیار مهمی است که در این ماه بسیار سفارش شده و از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است به ویژه اگر این جلسات برای قشر نوجوان و جوان برگزار شود.

وی افزود: بسیج دانش‌آموزی شهید فهمیده دو از سال 95 در راستای آشنایی دانش‌آموزان با قرآن، ترویج قرآن و کلاس‌های قرآنی و شناسایی استعدادهای برتر قرآنی اقدام به اجرای برنامه های نمود و در همین راستا هرساله جلسات جزخوانی قرآن را برگزار می کند.

این فرمانده ادامه داد: استفاده از قشر دانش‌آموز به عنوان مجری این جلسات از دیگر نکات مهم و حائز اهمیتی بود که در این جلسات لحاظ شد و ما می‌دیدیم که این فرآیند علاوه بر تقویت روحیه تشکیلاتی چطور دانش‌آموزان را برای شرکت در جلسات قرآنی راغب می‌کند.

وی افزود: ماه رمضان سال جاری نیز پنجمین جلسات قرآنی جزخوانی ازاوایل ماه مبارک رمضان در آستانه مقدس آمنه خاتون به صورت مستمر با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی با حضور برگزار شد.

تاچه‌بندها ابراز کرد: جلسات قرآنی با حضور مقطع پویندگان و پیشگامان دانش‌آموزی راس ساعت سه بعدازظهر به صورت حضوری در امامزاده و به صورت پخش زنده در شبکه کانون فرهنگی و تربیتی کوثر و بسیج دانش‌آموزی شاد در اختیار سایر دانش‌آموزان و حضار قرار می‌گرفت تا افرادی که به هر نحوی شرایط حضور در این جلسات را نداشتند از طریق پخش زنده در این محفل قرآنی شرکت کنند.

وی گفت: علاوه براینکه آثار معنوی قرآن در نوجوانان و جوانان طی این سال‌ها متجلی شد و ما هرساله شاهد افزایش حضور دانش‌آموزان در این جلسات بودیم، در این بین رضایت خانواده و حضور آنها در این جلسات نیز بسیار حائز اهمیت است.

تاچه بندها گفت: برگزاری کلاس سرود و سرودخوانی‌های قرآنی از دیگر عناوین خوبی بود که به حضور گسترده دانش‌آموزان در این جلسات رونق می‌بخشید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار