مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا :

تفکرات لیبرالی باعث دوقطبی سازی در نظام می‌شود / انتخاب اصلح حلال مشکلات کشور است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا با تصریح براینکه عده ای همه مشکلات کشور را به مذاکره گره زدند، افزود:تفکرات لیبرالی باعث دوقطبی سازی در نظام می‌شود.
کد خبر: ۹۳۴۱۵۸۷
|
۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۲:۳۵

خبر

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، حجت الاسلام و المسلمین غلامحسن تسخیری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا در  جمع پایوران ساری با اشاره به بصیرت افزایی گفت: سپاه باید بصیرت و معنویت را توام باهم داشته باشد لذا بصیرت داشتن یعنی تشخیص به موقع و از فرماندهی نیز تبعیت داشته باشد.

حجت الاسلام تسخیری با بیان اینکه باید از واقعه تاریخ اسلام درست عبرت بگیریم، افزود: باید وقایع را درست بررسی کرده وتشخیص درست بدهیم تا  تاریخ دوباره تکرار نشود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا در ادامه با تصریح بر اینکه بعد از انقلاب پیامبر(ص) به انحراف کشیده شد اما انحراف انقلاب امام خمینی(ره) به انحراف نرفت، بیان کرد: بعد از ارتحال پیامبر(ص) کسی که بر مسند تیکه زد از جنس پیامبر(ص) نبود لذا بعد از ارتحال مام (ره) کسی آمد که راه و مکتب امام  را ادامه داد.

حجت الاسلام تسخیری به اعتراف رسانه های معاند،اشاره و اضافه کرد: رسانه های معاند میگویند انقلاب ایران توسط نوار کاستی که از امام در تبعید برای مردم ضبط می شد، بوجود آمد اما امروزه با داشتن رسانه های غول پیکر و هزینه های کلان، برعلیه جمهوری اسلامی، همچنان نظام اسلامی ایستاده است و مغلوب نشد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا در بخش های دیگر سخنان خود به  حادثه تاریخی جنگ صفین پرداخت و افزود: جنگ هایی که درعصر امیرالمومنین علی(علیه السلام) رقم خورد با جنس جنگ صفین متفاوت است . لذا هشت سال جنگ برعلیه انقلاب  توسط آمریکایی ها، انگلیسی ها تحمیل شد اما فتنه هایی که بعد از ارتحال امام (ره) رقم خورد خطرناک تر بود برای نمونه فتنه 88 اگر برای هرکشوری رقم میخورد آن کشور فرومی پاشید.

خبر

حجت الاسلام تسخیری درادامه با اشاره به فایل صوتی فردی که مدعی دیپلماسی و مسئول بلند پایه سیاسی نظام است ، خاطرنشان کرد:یک نفر سخنرانی می کند، اوضاع را بهم میریزد و صدای ضد انقلاب و صدای آمریکایی ها می شود.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا با تصریح براینکه فایل صوتی برای تفرقه و دوقطبی سازی میدان و دیپلماسی است، اضافه کرد: برخی ها انقدر دوقطبی سازی را برجسته می کنند تا مردم را مغلوب اهداف خود کنند. 

حجت الاسلام تسخیری در ادامه با اشاره به سخنان رئیس جمهور که گفت ما د رجنگ اقتصادی هستیم، تصریح کرد: برخی ها اهل دوقطبی سازی هستند و دوقطبی جنگ و رفاه راه انداختند اما امروزه دم از جنگ اقتصادی می زنند، اما نه تنها سایه جنگ را از سر مردم بر نداشتند بلکه تهدیدات  و سختی کار را برای مردان میدان بیشتر کردند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا با اشاره به آیات قران، گفت: برخی ها دشمن را بزرگ جلوه میدهند و نظام را تضعیف می کنند.

حجت الاسلام تسخیری برخی مسئولان از خود ضعف نشان میدهند، گفت:عده ای مدعیان ولایت مداری هستند اما برخلاف منویات رهبر معظم انقلاب عمل می کنند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا با تصریح براینکه عده ای همه مشکلات کشور را به مذاکره گره زدند، افزود:عده ای دردرون  نظام با تفکر لیبرالی هستند که دوقطبی سازی کرده و گفتند که در مذاکرات و برجام، از خطوط قرمز نظام عبور کردیم.

حجت الاسلام تسخیری با اشاره به سخنان امام خمینی(ره) که اگر ما از دست غرب نجات پیدا کردیم از دست غربگرا در امان نیستیم، گفت: این همه مشکلاتی که آمریکا برای آن بوجود آمده اما عده ای در کشور قبله گاهشان آمریکا است.لذا این عده اصحاب انقلاب و امام نیستند و دروغ میگویند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا با تاکید براینکه آمریکا مورد اعتماد نیست، اما برخی ها به دشمن اعتماد کردند، افزود: دشمن حرف های خوبی می زند اما اهداف باطلی دارد لذا به پیمانش عمل نمی کند.

حجت الاسلام تسخیری با تصریح بر اینکه دشمن اهل خدعه و نیرنگ است، خاطرنشان کرد: دشمن به گونه ای در مذاکرات خدعه کرده است که میگفتند هم روح برجام و هم جسم برجام را آمریکایی ها نقض کردند اما امروزه درتلاش هستند تا  جسم برجام را احیا کنند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا درپایان سخنان خود با اشاره به انتخابات گفت: دشمن نگران انتخابات است لذا به دنبال دوقطبی سازی است از همین رو انتخابات تعیین کننده سرنوشت کشور است .

حجت الاسلام تسخیری با بیان اینکه دشمن درتلاش است مردم را بر سریک دوراهی قرار دهد، تصریح کرد: تفکری که به آمریکایی ها اعتماد دارد اما به جوانان خود اعتماد نداردو با بی تدبیری نمی تواند از ظرفیت درونی استفاده کند تنها با انتخاب اصلح می توان از این این تفکر و مشکلات عبور کرد که آن هم تشکیل یک  جوان مومن انقلابی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار