توزیع غذای گرم و سبد معیشتی میان نیازمندان محله هرندی

مدیرکل کمیته امداد استان تهران از توزیع 500 سبد معیشتی و 500 پرس غذای گرم میان نیازمندان محله هرندی با مشارکت تولیت آستان مقدس امام زاده صالح (ع) خبر داد.
کد خبر: ۹۳۴۱۵۷۳
|
۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۰:۲۰

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد،سید ابوالفضل پرپنچی،مدیرکل کمیته امداد استان تهران با اشاره به توزیع 500 سبد کالا معیشتی و 500 پرس غذای گرم میان نیازمندان با همکاری تولیت آستان مقدس امام زاده صالح (ع)،گفت: این بسته‌های معیشتی میان نیازمندان ساکن در محله هرندی واقع در منطقه 12 تهران توزیع خواهد شد.

 وی ارزش سبدهای توزیعی را 300 هزار تومان اعلام کرد و افزود: برای تهیه این بسته‌ها، مبلغ 150 میلیون تومان از سوی خیّران و با همکاری تولیت آستان مقدس امام زاده صالح (ع) تامین اعتبار شده است.

پرپنچی،بیان کرد: ارزش 500 پرس غذای گرم نیز 10 میلیون تومان برآورد شده است.

 مدیرکل کمیته امداد استان تهران با بیان اینکه این اقدام در جهت اجرای مرحله سوم پویش «ایران همدل» انجام می‌شود،گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون با کمک مردم نیکوکار و خیران، 300 هزار بسته معیشتی میان خانواده‌های نیازمند توزیع شده است.

 

 وی، افزود: همچنین در این مدت با راه‌اندازی 283 آشپزخانه در قالب طرح اطعام مهدوی، یک میلیون و 265 هزار وعده غذای گرم طبخ و به دست نیازمندان رسیده است.

 پرپنچی همچنین به توزیع 516 هزار افطاری ساده اشاره کرد و گفت: در مجموع تاکنون 123 میلیارد و261 میلیون تومان از سوی خیران،مردم نیکوکار و نهادها در قالب طرح اطعام مهدوی، افطاری ساده و تهیه بسته‌های معیشیتی کمک جمع‌آوری شده است.

 

انتها پیام/

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار