فاطمه اسدزاده
نشست روشنگری سیاسی مطرح شد:

تولید قدرت نرم، از مولفه‌های قدرت است

سرهنگ سید حمید حسینی از هادیان سیاسی سپاه ناحیه ممسینی در نشست روشنگری سیاسی گفت: تولید قدرت نرم، از مولفه‌های قدرت است.
کد خبر: ۹۳۴۰۵۶۳
|
۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، نشست روشنگری سیاسی با موضوع انتخابات و قدرت نرم جمهوری اسلامی با سخنرانی هادی سیاسی مطرح ناحیه ممسنی، سرهنگ سید حمید حسینی در جمع پایوران سپاه ناحیه ممسنی برگزار شد.

وی، یکی از موضوعات مهم در مواجهه با رخدادهای بین المللی جهت دفاع از منافع سیاسی و اقتصادی کشور در سطح دنیا و مغلوب نشدن در مواجهه با تهدیدات دشمنان دانست و اظهار داشت: در کنار دیگر مولفه های قدرت، تولید قدرت نرم است که مصادیق مختلفی از جمله مشارکت سیاسی،شرکت در انتخابات ،شرکت در تجمعات و راهپیمائی های مناسبتی 22 بهمن و 13 آبان و غیره را دارد.

حسینی ادامه داد: یکی از مهمترین مولفه های قدرت نرم جمهوری اسلامی در منطقه و جهان، وجود ،جایگاه و نقش ولات فقیه می باشد که باعث اتحاد و انسجام،وحدت دورنی کشور و نقش هدایت گری نه تنها برای جهان اسلام بلکه کل بشریت را دارند. که دوست و دشمن به این قضیه بارها اعتراف کرده اند.
 وی افزود:  انتخابات تجلی گاه مشارکت سیاسی مردم در تعیین سرنوشت خود و همچنین بیعت مجدد با آرمان های نظام اسلامی و قانون اساسی است.و بیان داشتند انتخاب فرد اصلح نقش فزاینده ای در تولید قدرت نرم جمهوری اسلامی در حصول اهداف سیاسی و اقتصادی در سطح دنیا و مجامع بین المللی دارد و قدرت چانه زنی کشور را در مذاکرت و معادلات بین المللی افزایش می دهد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار