خبرهای داغ:

امام جمعه سرخه از فرهنگیان نمونه شهرستانی و استانی تجلیل کرد

همزمان با هفته معلم حجت الاسلام و المسلمین فاطمی بصیر طی مراسمی از فرهنگیان نمونه شهرستانی و استانی قدردانی کرد.
کد خبر: ۹۳۴۰۰۳۷
|
۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه؛ همزمان با شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و هفته بزرگداشت مقام معلم مریم آشور ریاست اداره آموزش و پرورش شهرستان سرخه به اتفاق تعدادی از فرهنگیان نمونه شهرستانی و استانی با حجت الاسلام و المسلمین مصطفی فاطمی بصیر امام جمعه شهرستان در حسینیه شهدا دیدار کردند.

در این دیدار آشور ریاست اداره آموزش و پرورش گزارش مبسوطی از فعالیت های آموزشی و پرورشی، فعالیت های عمرانی و کسب رتبه های استانی توسط فرهنگیان و فعالیت های آموزشی در فضای مجازی را ارائه دادند.

در ادامه این دیدار امام جمعه سرخه ضمن تبریک هفته معلم خدمت فرهنگیان شهرستان و گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری (ره) از زحمات و تلاش های صادقانه و خالصانه فرهنگیان و معلمان و پرسنل اداره آموزش و پرورش شهرستان تشکر و قدردانی و توفیقات روزافزون عزیزان را از درگاه خداوند سبحان مسئلت کردند.

حجت الاسلام و المسلمین مصطفی فاطمی بصیر در این جمع اظهار کرد: بزرگداشت مقام معلم ارزش نهادن به جایگاه رفیع قلم و دانش است که خدای سبحان به آن سوگند یاد کرده است و ادای احترام به تمام جانهای عزیزی است که چون شمع میسوزند تا چراغ حقیقت را برافروزند و محفل عاشقان علم و فناوری و مدرسه دلدادگان طریقت الی الله را روشنایی بخشند.

وی تصریح کرد: معلمی شغل شریف انبیاء است که موهبت بزرگ الهی تزکیه و تعلیم را نصیب معلمان گرانقدر شده است.

امام جمعه شهرستان سرخه افزود: معلمان در نظام اسلامی از جایگاه بسیار والایی برخوردارند و تکریم این قشر زحمتکش بر همگان لازم است. در تمام جوامع دیگر نیز معلمان از ارزش و منزلت بسیار بالایی برخوردارند.

در پایان دیدار از معلمان و مدیران نمونه شهرستانی و استانی از سوی امام جمعه تقدیر به عمل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار