معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید استان زنجان خبر داد

آغاز تزریق واکسن کرونا به والدین و همسران شهدا در زنجان

زنجان-معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: طبق اعلام ستاد پیشگیری از ویروس کرونا واکسیناسیون، 520 نفر از والدین و همسران بالای 80 سال شهدای استان آغاز شد.
کد خبر: ۹۳۳۹۷۳۶
|
۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۱
به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان؛ علیرضا حیدری اظهار کرد: طبق هماهنگی با علوم پزشکی استان، تزریق واکسن کرونا برای جامعه هدف ایثارگری شهرستان زنجان در سالن ورزشی پیام مخابرات زنجان و در شهرستان‌ها در مراکز مشخص شده انجام می‌شود.
 
آغاز تزریق واکسن کرونا به والدین و همسران شهدا در زنجان

وی با اشاره به اینکه واکسینه کردن همسران و والدین بالای ۸۰ سال شهدا از دیروز ۱۴ اردیبهشت ماه آغاز شده، تصریح کرد: تزریق واکسن کرونا با هدف پیشگیری از ابتلا به این ویروس منحوس و با رضایت افراد مشمول اجرا می‌شود.

معاون بهداشت و درمان بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان در ادامه از اجرای طرح واکسیناسیون داخل خودرو جامعه ایثارگری خبر داد و گفت: در این طرح افرادی که توانایی حرکتی ندارند، می‌توانند در داخل خودرو واکسن خود را دریافت کنند.

وی افزود: واکسیناسیون داخل خودرویی روزانه از ساعت ۱۴ تا ۱۹ انجام می‌شود، که دیروز ۲۰ نفر از والدین و همسران مشمول، از این طرح بهره‌مند شدند.

حیدری خاطرنشان کرد: تاکنون، جانبازان معزز ۵۰ درصد به بالا، جانبازان نخاعی، دو چشم نابینا، شیمیایی شدید، دو پا قطع و والدین دو شهیدی در مقابل این ویروس واکسینه شدند.

وی در پایان با بیان اینکه اطلاع‌رسانی به جامعه هدف، جهت دریافت واکسن کرونا، از طریق پیام‌کوتاه انجام می‌شود، تصریح کرد: افراد مشمول دوز دوم واکسن کرونا را بسته به نوع واکسن تزریقی یک ماه و یا سه ماه بعد دریافت می‌کنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار