با انجام عملیات بازسازی خط انتقال و رینگ شبکه

مشکل آب چهار روستای کهریزک برطرف شد

با انجام عملیات بازسازی خط انتقال 250 میلی متری و رینگ شبکه، بخشی از مشکل تامین آب چهار روستا و تعدادی از مشترکین شهر کهریزک در زمان اوج مصرف برطرف شد.
کد خبر: ۹۳۳۹۱۵۱
|
۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۰:۲۳

سرپرست امور کهریزک شرکت آب و فاضلاب منطقه6 تهران با اعلام این خبر گفت: عملیات بازسازی و اصلاح خط انتقال 250 متری روستای جهان آبادبالا که آب چاه های موجود این روستا را به شبکه توزیع آب کهریزک منتقل می کند؛ به همت امداد و بهره برداری آبفای کهریزک انجام شد و حدود 40 متر از این خط لوله که دچار پوسیدگی شده بود از مدار بهره برداری خارج و لوله جدید جایگزین آن شد.

امید صابری رونقی افزود: با انجام این عملیات،خط انتقال روستای جهان آباد بالا که ازروی رودخانه کن عبورمی کند به خط انتقال روستای جهان آبادپایین، تورقوزآباد، قیصرآباد وخط انتقال شهرکهریزک متصل شد که در پی آن بخشی از مشکل تامین آب این روستاها و بخشی از مشترکین شهر کهریزک در زمان های اوج مصرف و یا از مدار خارج شدن برخی خطوط برطرف شد.

صابری در پایان با بیان اینکه تابستان و فصل گرم سال در پیش است و هر روز شاهد افزایش تقاضا برای مصرف آب هستیم از تمامی شهروندان کهریزک درخواست کرد که با توجه به شرایط سال جاری و کمبود همیشگی  منابع آبی شهر کهریزک، در مصرف آب صرفه جویی کنند تا روزهای گرم سال با کمترین تنش و دغدغه آبی سپری شود.

امور آب و فاضلاب کهریزک  آبفای منطقه6 تهران در جنوب شهرستان ری واقع است و جمعیت شهری و روستایی  بالغ بر81 هزار  نفر (66 هزار نفر شهری و 15هزار و 400 نفر روستایی)را زیر پوشش خدمات رسانی دارد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار