خبرهای داغ:
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد امام خمینی(ره)

چشم انداز ایجاد بیش از ۶ هزار فرصت شغلی در کشور از سوی کمیته امداد امام خمینی(ره)

عبدالملکی با اشاره به چشم انداز هدف گذاری اشتغالزایی در سال ۱۴۰۰ گفت: ۶ هزار و ۳۵۵ فرصت شغلی هدف گذاری سالجاری برای مددجویان است که از این تعداد، ۲ هزار فرصت شغلی در استان قزوین محقق خواهد شد.
کد خبر: ۹۳۳۸۰۰۴
|
۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۲

حجت اله عبدالملکی معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد در حاشیه امضای تفاهم نامه کمیته امداد و سپاه صاحب الامر(عج) که با حضور سردار زهرایی رئیس بسیج سازندگی، سردار شاهرخی فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) و حق گویان رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) برگزار شد با بیان اینکه لازمه دستیابی به اقتصاد پویا و غیر وابسته، توجه به شاخص‌های تولید در کشور است، گفت: سیستم بانکی کشور می‌تواند با فاصله گرفتن از خلق نقدینگی و فعالیت بیشتر در حوزه سرمایه‌گذاری در بخش اشتغال و ایجاد فضای کسب و کار در بهبود اقتصاد کشور نقش بیشتری ایفا کند.

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد همچنین با حضور در استان قزوین تفاهم‌نامه همکاری با بسیج سازندگی به منظور توسعه اشتغال مددجویان استان را امضا کرد.

عبدالملکی با اشاره به اینکه توسعه خدمات اشتغال با رویکرد دانشی و نوآورانه و با تکیه بر ظرفیت کارآفرینان حرفه‌ای و فعالان کسب و کار از راهبردهای اصلی کمیته امداد در توانمندسازی و فقرزدایی است، تاکید کرد: ایران اسلامی این ظرفیت بزرگ را دارد که به یکی از اقتصادهای برتر و بزرگ جهان تبدیل شود.

وی با اشاره به چشم انداز هدف گذاری اشتغالزایی در سال ۱۴۰۰ اظهار کرد: ۶ هزار و ۳۵۵ فرصت شغلی هدف گذاری سالجاری است. بر اساس تفاهم نامه ای که به امضا رسید ۲ هزار فرصت شغلی از مجموع این ۶ هزار و ۳۵۵  قرار است با همکاری مشترک کمیته امداد امام خمینی و سپاه استان قزوین با محوریت سازمان بسیج سازندگی و همکاری اقشار مختلف بسیج در استان اتفاق بیفتد.

عبدالملکی در پایان افزود: راه‌اندازی طرح‌های اشتغال، آموزش‌های کسب و کار و کاریابی برای مددجویان مستعد، تشکیل و راه‌اندازی مراکز نیکوکاری کارآفرینی، حمایت از طرح‌های دانش‌بنیان، تأمین و بهبود فضای کسب و کار، توسعه همکاری با جهادگران کارآفرین و دیگر فعالیت‌های مرتبط با اشتغال نیازمندان از محور های این تفاهم نامه است که مجموع این محورها منجر به ایجاد ۲ هزار فرصت شغلی جدید در استان برای نیازمندان خواهد شد.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها