عیار ولایت مداری، عمل به فرمان ولایت است

مسئول بسیج جامعه زنان لرستان گفت: عیار ولایت مداری قطعا عمل به فرمان ولایت است.
کد خبر: ۹۳۳۷۵۶۹
|
۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، مریم سپهوند   امروز در نشست روشنگری شورای نخبگان قشر جامعه زنان ضمن تبریک ولادت کریم اهل بیت اظهار داشت: افراد حاضر نخبگان قشر جامعه زنان در بخش‌های مختلف هستند.

وی افزود: قشر بانوان نقش مهم و موثری در همه عرصه‌های انقلاب داشته و دارند و نقش مهمی را چه برای انقلاب اسلامی و به ثمر رسیدن آن دارند و شیرزنان ما در هشت سال دفاع مقدس نیز خوش درخشیدند و هرجا نامی از این بانوان برده شده با افتخار بوده که به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی برده است.

مسئول بسیج جامعه زنان لرستان گفت:امروز نیز به عنوان زنان تاریخ ساز ان شالله زمینه تمدن سازی را فراهم می‌کنند.

وی با بیان اینکه در جلسات هیئت اندیشه ورز گذشته نتایجی گرفته شد عنوان کرد: نتیجه نهایی لزوم کار تشکیلاتی و شبکه‌سازی بود که مهم و سرنوشت ساز در همه عرصه ها برای بانوان است و نمونه آن اجرای ۹ مرحله رزمایش طرح ثامن بوده است. 

سپهوند خاطر نشان کرد: مورد دوم و نتیجه حاصل از جلسات اندیشه‌ورز تبیین دست‌آوردهای انقلاب اسلامی و پیشرفت‌های نظام است که در حوزه زن و خانواده به آن پرداخته شود.

وی با اشاره به اینکه مورد سوم اشرافیت بر جریان‌شناسی و جریان‌سازی انقلاب است بیان کرد: از تبعات و بازخورد جریان و رسانه‌های غربی که ایجاد میکند،شبهاتی است که در ذهن جوانان و نوجوانان رخ می دهد و قشر زنان نیز بیشترین هدف این شبهات هستند پس نیازمند اشرافیت سرشبکه های ما نسبت به مباحث جریان شناسی انقلابی است.

مسئول بسیج جامعه زنان لرستان عنوان کرد:مورد بعدی ایجاد موج آفرینی و حضور حداکثری در مراسمات مانند بحث انتخابات برای  انتخاب فرد اصل به استناد داستان‌های قرآن است .

وی خاطر نشان کرد:انگیزه‌بخشی و تاثیر‌گذاری بر محیط پیرامون را قطعا نخبگان قشر ما  در دستور کار قرار دهند چرا که برای رساندن پیام انقلاب هر لحظه و هر گام نیازمند ظرفیت مردمی هستیم. 

سپهوند با بیان اینکه عیار ولایت مداری قطعا عمل به فرمان ولایت است گفت:  این هیئت اندیشه ورز هدفش عمل به فرامین ولایت است، در شعار متوقف شدن را مد نظر ندارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار