سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد:

حمایت از قدس و مظلومین جهان ادله برون دینی و درون دینی دارد/ تلاش دشمن فراموشی قدس است

حجت‌الاسلام متوسل با بیان اینکه تلاش دشمن فراموشی قدس است، گفت: حمایت از قدس و مظلومین جهان ادله برون دینی و درون دینی دارد.
کد خبر: ۹۳۳۷۳۷۰
|
۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، حجت‌الاسلام سعید متوسل سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد در ستاد بزرگداشت روز جهانی قدس با اشاره به فضیلت ماه مبارک رمضان، گفت: امسال متاسفانه در بحث محیطی این ماه پربرکت در سطح شهر یزد اقدامات چشمگیری را شاهد نبودیم و خیلی غریبانه در حال عبور از ماه مبارکت رمضان هستیم.

وی با تأکید بر اینکه به‌عنوان یک فرد مسلمان باید در بحث حمایت از مظلومین جهان پیشگام باشیم، اظهار داشت: روز قدس متعلق به یک کشور نیست بلکه مربوط به همه مسلمانان جهان می‌شود.

متوسل افزود: حمایت از مظلوم در قرآن کریم و روایاتی که از معصومین (ع) نقل شده است به فراوانی دیده می‌شود و ما به‌عنوان یک مسلمان مکلف به حضور در میدان مبارزه با مستکبرین هستیم.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد اذعان داشت: تا قبل حمله داعش به مجلس شورای اسلامی، بسیاری از دانشجویان در فضای دانشگاهی نسبت به اقداماتی که جمهوری اسلامی در بیرون از مرز‌ها انجام می‌دهد انتقاداتی داشتند و انتظارشان رسیدگی به وضعیت داخلی کشور است؛ اما پس از حمله‌ای که از سوی داعش صورت گرفت بسیاری از انتقادات پاسخ داده شد و آن‌ها متوجه شدند که چرا جمهوری اسلامی نگاهی به بیرون از مرز‌های خود دارد.

وی با بیان اینکه حمایت از قدس و مظلومین جهان ادله برون دینی و درون دینی دارد اذعان داشت: سه ضلع عبری، عربی و غربی دست‌به‌دست هم داده بودند تا چراغ فلسطین را خاموش کنند که با شجاعت مدافعان حرم این توطئه خنثی شد و مطمئناً فلسطین استوار خواهد بود، چون از مبانی اعتقادی، دینی و فکری مسلمانان است.

متوسل با اشاره به اینکه امسال به علت شرایط کرونایی که در کشور به وجود آمده، باید از ظرفیت فضای مجازی بهره‌مند شویم، افزود: اقدامات بسیاری در روز قدس می‌توان انجام داد که پخش سرود‌های حماسی و مقاومت در سطح شهر و مساجد، نصب بنر و پوستر در میادین سطح شهر، فضاسازی محیطی مناسب با روز قدس و استفاده از ظرفیت صداوسیما از جمله این اقدامات است.
ارسال نظرات
آخرین اخبار