مسول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه میاندورود:

باید کسی را انتخاب کرد که دچار مستی قدرت و جایگاه نشود

ساری- مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه میاندورود با تصریح بر انتخاب درست خاظرنشان کرد: باید کسی را انتخاب کرد که دچار مستی قدرت و جایگاه و مسائل دنیوی نشود.
کد خبر: ۹۳۳۷۱۰۹
|
۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۴
باید کسی را در انتخاب کرد که دچار مستی قدرت و جایگاه نشود
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، حجت الاسلام و المسلمین قائمی، مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه میاندورود، در  جلسه نهضت روشنگری ضمن تبریک فرارسیدن سالروز میلاد کریم اهل بیت (علیه السلام) به فضائل و برکات ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت:دوران جوانی  بهترین دوران خودسازی و ماه رمضان بهترین زمان برای این کار است.

حجت الاسلام قائمی با اشاره به در پیش رو بدون انتخابات هم افزود: باید در انتخابات حضور حداکثری داشت و نقشه‌های شوم دشمنان را برای ناامید کردن کردن خنثی کرد.

مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه میاندورود با تصریح بر انتخاب درست خاظرنشان کرد: باید کسی را انتخاب کرد که دچار مستی قدرت و جایگاه و مسائل دنیوی نشود.

حجت الاسلام قائمی با باین اینکه باید در انتخابات و انتخاب درست به مصادیق رهبر معظم انقلاب توجه ویژه شود، اضافه کرد:  با انتخاب دولت جوان حزب اللهی و مومن مشکلات کشور رفع خواهد شد.

در ادامه سرهنگ اصغری فرمانده سپاه میاندورود هم گفت: حداکثری در انتخابات عامل مهمی برای ایجاد یاس و نا امیدی در لشکر دشمن است.

سرهنگ اصغری اضافه کرد: مشارکت حداکثری مهمترین پشتوانه برای پیروزی جبهه حق است.

فرمانده سپاه میاندورود با بیان اینکه باید بیانات رهبر معظم انقلاب را نصب العین قرار دهیم، خاطرنشان کرد: انتخاب درست می‌تواند کشور را از مشکلات نجات دهد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار