فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساوه در گفتگو با «بسیج»:

انتخابات نقطه عطف مردم سالاری دینی / خنثی‌سازی توطئه‌ دشمنان کارکرد مهم مشارکت مردم در انتخابات

سرهنگ پاسدار دستجانی گفت: دشمنان همواره در پی ضربه به انقلاب هستند اما حضور حداکثری در انتخابات توطئه‌ها را خنثی و مشروعیت نظام را تثبیت می‌کند.
کد خبر: ۹۳۳۷۰۴۶
|
۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۸
 سرهنگ پاسدار حجت الله دستجانی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساوه حضور مردم در انتخابات، مشارکت در تعیین سرنوشت کشور و فرصتی برای انتخاب افراد اصلح و کارآمد دانست و گفت: باید تلاش کرد سیستم سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی مملکت به سمت اصلاح و بهبودی پیش برود.

وی بیان کرد: در شهرستان ساوه با توجه به شیوع ویروس کرونا برنامه‌های اجتماع‌ محور و با حضور فیزیکی افراد برای تبیین ضرورت‌های حضور پرشور مردم در انتخابات، برگزار نمی‌شود، اما در فضای مجازی آگاه‌سازی و جلب مشارکت گسترده و آگاهانه در انتخابات در دستور کار است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج ساوه ، انتخابات را به عنوان نقطه عطف مردم سالاری دینی در کشور دانست و گفت: باید با برگزاری برنامه‌های مجازی و جلسات مختلف در بین اقشار و حوزه‌های محلی بسیج، «کارآمدسازی» نظام جمهوری اسلامی به عنوان مهم ترین دستاورد انتخابات تبیین شود.

دستجانی از رسانه‌ها، نخبگان و خواصی که تریبون دارند، درخواست کرد ضمن بیان اهمیت انتخابات، حضور گسترده مردم، مشروعیت و مقبولیت نظام دنبال کنند.

وی ادامه داد: حضور حداکثری مردم، نقشه‌های دشمنان را برملا می‌کند، زیرا مهمترین کارکرد ویژه انتخابات و مشارکت بالا، خنثی‌سازی توطئه‌ها و تهدیدات دشمنان است که سبب افزایش اقتدار نظام و امنیت ملی کشور می‌شود.

فرمانده سپاه شهرستان ساوه بیان کرد: رسانه‌ها در زمینه جنگ شناختی دشمن در اذهان مردم نقش مهمی دارند و روایت صحیح رسانه‌ها از وضعیت کشور راهگشا خواهد بود.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار