خبرهای داغ:
مسوول هیئت رزمندگان استان قزوین

مواسات با پویش «سفره مهربانی» معنا شد/توزیع روزانه هزار پرس طعام گرم بین اقشار آسیب پذیر

مددخانی گفت: هیئت رزمندگان اسلام استان قزوین با همکاری خیرین، پویش سفره مهربانی را راه اندازی کرده و روزانه یکهزار پرس طعام گرم را طبخ و بین اقشار آسیب پذیر که از قبل شناسایی شده اند توزیع می شود.
کد خبر: ۹۳۳۶۸۱۰
|
۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۹

حجت‌الله مددخانی مسؤول هیئت رزمندگان اسلام استان قزوین در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین با اشاره به طبح و توزیع طعام گرم در بین اقشار کم درآمد و آسیب پذیر قزوین بیان کرد: با توجه به شرایط سختی که با شیوع بیماری کرونا در تمام جهان و بالطبع در کشور ما حاکم است، اقتصاد و معیشت بخش بزرگی از جامعه تحت تاثیر قرار گرفته است.

وی گفت: با توجه به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص کمک مومنانه و مواسات، هیئت رزمندگان اسلام استان قزوین با همکاری خیرین، پویش «سفره مهربانی» را راه اندازی کرده و روزانه یکهزار پرس طعام گرم را طبخ و بین اقشار آسیب پذیر که از قبل شناسایی شده اند توزیع می کند.

مددخانی اظهار کرد: این اقدام خداپسندانه در راستای حمایت از اقشار آسیب پذیر، از ابتدای ماه مبارک رمضان آغاز شده و تا پایان ماه مبارک ادامه دارد.

مسؤول هیئت رزمندگان اسلام استان قزوین، ضمن قدردانی از تمام کسانی که در این امر خداپسندانه به صورت مستقیم و غیرمستقیم حضور دارند عنوان کرد: خیرین علاقمند به این امر خیرخواهانه می توانند کمک های نقدی خود را به شماره کارت ۶۲۷۳۸۱۱۰۶۰۳۳۵۷۷۲ بنام هیئت رزمندگان نزد بانک انصار واریز نمایند.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها