خبرهای داغ:
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام صادق(ع) شهرستان آبیک

اجرای ۲۰ عنوان برنامه هفته عقیدتی سیاسی سپاه و بسیج در شهرستان آبیک

حجت الاسلام پنجی از اجرای ۲۰ عنوان برنامه هفته عقیدتی سیاسی سپاه و بسیج در شهرستان آبیک خبر داد.
کد خبر: ۹۳۳۶۸۰۸
|
۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۲

حجت الاسلام محمد پنجی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام صادق(ع) شهرستان آبیک در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین ضمن گرامیداشت هفته عقیدتی و سیاسی در سپاه و بسیج و بزرگداشت یاد استاد مطهری بیان کرد: در هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج خاطره تمامی شهدا بویژه شهید گرانقدر علامه شهید مرتضی مطهری را گرامی داشته و در همین راستا برنامه های تبیین و اجرا می شود.

وی افزود: سپاه از بدو تشکیل به عنوان یک نهاد عقیدتی و فرهنگی و سیاسی شکل گرفته است و هدف حضرت امام(ره) از تاسیس سپاه این بود که یک نیروی در نیروهای مسلح ایجاد بشود که نیروی فکر، ایمان و عقیده حرف اول را در این نیرو بزند و عوامل معنویت ساز در این نیرو دیده شود و به یک معنا عوامل معنوی قدرت در این نیرو و در این نهاد دیده شود.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه امام صادق(ع) شهرستان آبیک اضافه کرد: هدف حضرت امام محقق شد و یک نیرویی به نام نیروی سپاه شکل گرفت و ما ثمرات آن را در آغاز انقلاب و بعد از آن در دوران هشت سال دفاع مقدس به وضوح دیدیم و دریافت ثمراتش آن در انقلاب اسلامی مستمر است.

حجت الاسلام پنجی خاطر نشان کرد: یکی از مجموعه‌هایی که در این نهاد مقدس مشغول فعالیت هستند مجموعه حوزه نمایندگی ولی فقیه می باشد و در این مجموعه دو قسمت به شکل عمده نقش‌آفرینی می‌کنند. قسمت عقیدتی و قسمت سیاسی و تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی در این مجموعه یک هدف و یک امر خطیر را دنبال می کند که تعلیم و تربیت است و دغدغه مقام معظم رهبری می باشد که در راستای تحقق این امر تلاش های زیادی می شود.

وی متذکر شد: در بحث بسترسازی معنوی و عوامل معنویت ساز برگزاری، کلاس‌های اخلاق و قرآن، برگزاری محافل سیاسی و بصیرت افزایی با بهره‌مندی از هادیان سیاسی و مربیان عقیدتی که از ظرفیت شهرستان، استان و بعضا کشور می توانیم استفاده کنیم.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه آبیک افزود: در هفته عقیدتی سیاسی، دیدار با امام جمعه شهرستان و رئیس آموزش و پرورش، نشست حکمت مطهر، برگزاری مسابقه کتاب‌خوانی، تجلیل از مربیان عقیدتی، مدیران و هادیان سیاسی برتر، نشست‌های بصیرتی با مدیران عقیدتی سیاسی نیروهای مسلح در سطح شهرستان از جمله های برنامه های این هفته است.

حجت الاسلام پنجی تصریح کرد: تولید محتوا در فضای مجازی با تبیین مسائل روز و مسائل اعتقادی و عقیدتی و با بهره گیری از مربیان و هادیان سیاسی از دیگر برنامه های سپاه شهرستان آبیک می باشد.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار