اخراج بازرسان متخلف اتاق اصناف شهرستان ری

رئیس اتاق اصناف شهرستان ری با رد خبر منتشر شده در یکی از رسانه ها، از اخراج دو تن از بازرسان خاطی این مجموعه پس از احراز تخلف و معرفی آنها به دادگاه خبر داد.
کد خبر: ۹۳۳۶۷۷۸
|
۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۳

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج؛ روابط عمومی اتاق اصناف شهرستان ری در پی انتشار مطلبی با عنوان «دهن کجی لطف الله ستاره به دادستان» جوابیه‌ای صادر کرد.

متن پاسخ رئیس اتاق اصناف شهرستان ری به درج مطلب بی پایه و اساس یکی از رسانه ها به این شرح است:

 در پاسخ به مطلب عنوان شده از سوی سیدهادی کسایی زاده / خبرنگار با موضوع بازگشت بازرسان خاطی به اتاق اصناف شهرستان ری جوابیه زیر ارسال می‌گردد تا طبق ماده ۲۳ قانون مطبوعات جهت تنویر افکار عمومی و جلوگیری از تشویش اذهان عمومی در آن رسانه درج گردد.

 رئیس اتاق اصناف شهرستان ری به محض اطلاع از موضوع رشوه گرفتن دو بازرس، افراد خاطی را از اتاق اصناف اخراج و طی شکایتی اقدام به تشکیل پرونده در دادسرا نموده و درخواست برخورد قاطع با متخلفان را داشته است.

ضمن تقدیر و تشکر از دادستان محترم شهرستان ری که همواره اتاق اصناف را در برخورد با متخلفان یاری نموده، گفتنی است که پرونده این دو نفر در دادگاه در حال رسیدگی است و همچنین پرونده شغلی آن ها نیز با تایید کارشناسان اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی پیگیری و مطالبات لازمه پرداخت شده است.

در حال حاضر هر دو این بازرسان اخراج و هیچ گونه ارتباط و همکاری با اتاق اصناف شهرستان ری ندارند.

 

ارسال نظرات