فرمانده سپاه ساوه در خصوص حادثه عملیات طبس گفت:

بریده شدن پنجه قدرت آمریکا با اراده و قدرت الهی

سرهنگ دستجانی گفت: از جمله اولين اقدامات آمريکا عليه انقلاب اسلامي حمله نظامي به ايران در صحراي طبس است که با خواست و اراده الهي منجر به شکست شد.
کد خبر: ۹۳۳۶۴۹۹
|
۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۵
به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از ساوه، دستجانی فرمانده سپاه ناحیه ساوه گفت:از مواردی که لازم است در مورد حادثه طبس به آن پرداخته شود نقش و اقدامات استکبار جهانی یعنی ایالات متحده آمریکا علیه مردم ایران در این مدت است. از جمله اولین اقدامات آمریکا علیه انقلاب اسلامی حمله نظامی به ایران در صحرای طبس است که با خواست و اراده الهی منجر به شکست شد.
 
وی گفت:واقعه طبس یکی ازآموزنده‌ترین حوادث سیاسی- نظامی در تاریخ معاصر به شمار می‌رود. این واقعه به جهانیان ثابت کرد که با اراده خداوند و الطاف باری تعالی، دسیسه‌های شیطان بزرگ بواسطه دانه‌های ریز شن خنثی می‌شود.
 
دستجانی افزود:آمریکایی‌ها اگرچه برنامه ریزی گسترده‌ای برای عملیات طبس انجام داده بودند، اما هیچگاه تصور نمی‌کردند در وسیع‌ترین بیابان ایران گرفتار طوفان شن شوند.
 
وی ادامه داد:آمریکایی­­ها پس از ناکامی شان در حمله نظامی در اردیبهشت ۵۹ سیاست­های خصمانه­ اشان را علیه نظام جمهوری اسلامی به شکلی دیگر به اجرا گذاشتند که تا امروز به صورت گسترده ­تر ادامه دارد. علیرغم اقدامات و تلاش­‌های خصمانه دولتمردان آمریکا علیه مردم ایران اکنون شاهد ایرانی آباد، آزاد، مستقل و پیشرفته در بسیاری از زمینه‌ها هستیم. این نشان از ناکامی و شکست سیاست­ها و اقدامات آمریکایی‌ها در مقابله با مردم و نظام جمهوری اسلامی ایران دارد.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار