خبرهای داغ:

طبخ و پخش ۷۵۰ پرس غذای گرم افطاری و سحری در شاهرود

شاهرود_پخت غذا و اطعام نیازمندان و پخش افطاری و سحری به مناسبت سالروز وفات حضرت خدیجه (س) توسط موسسه فرهنگی بین الحرمین شاهرود انجام شد.
کد خبر: ۹۳۳۶۲۷۶
|
۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۴
طبخ و پخش ۷۵۰ پرس غذای گرم افطاری و سحری در شاهرودمحمد ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار بسیج اظهار کرد: به مناسبت سالروز ولادت با سعادت حضرت رقیه (س) و در امتداد اجرای طرح مواسات و کمک‌های مومنانه در قالب طرح باران همدلی تعداد ۵۰۰ پرس غذای تبرکی در سطح شهرستان توزیع گردید.
مدیر موسسه فرهنگی بین الحرمین، با بیان اینکه غذا‌های گرم طبخ شده با رعایت موازین و دستورالعمل‌های بهداشتی، بین خانواده‌های نیازمند توزیع گردید، اظهار کرد: ان شاالله این برنامه که از اول فروردین ماه سال ۱۳۹۹ و در قالب طرح باران همدلی باکمک خیرین آغاز گردیده ان شاالله تا اتمام ویروس منحوس کروناادامه خواهد داشت.
وی یادآور شد: این موسسه فرهنگی از سال ۱۳۹۹ تاکنون، تعداد هفتادو سه هزار پرس غذای گرم با مشارکت خیرین تهیه و در میان نیازمندان این شهرستان توزیع کرده است.
طبخ و پخش ۲۵۰ پرس غذای گرم افطاری در شب دهم ماه مبارک رمضان
ابراهیمی، از توزیع بیش از ۲۵۰ پرس غذای گرم توسط مرکز خیریه موسسه فرهنگی بین الحرمین به خانواده‌های نیازمند و پخش آن در افطار بمناسبت وفات حضرت خدیجه (س) شب دهم ماه مبارک رمضان این شهرستان خبر داد.
وی، با بیان اینکه غذا‌های گرم طبخ شده با رعایت موازین و دستورالعمل‌های بهداشتی، بین خانواده‌های نیازمند توزیع گردید، اظهار کرد: ان شاالله این برنامه در قالب طرح باران همدلی باکمک خیرین تا آخرماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار