هیئت امنای جدید مسجد داود قلی زنجان منصوب شدند

هیئت امنای جدید مسجد داود قلی زنجان با رویکرد جوانگرایی ، عمل گرایی و تخصص گرایی با معرفی حجت الاسلام ولایتی؛امام جماعت این مسجد منصوب شدند.
کد خبر: ۹۳۳۶۲۵۰
|
۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۷:۱۰
مسئول روابط عمومی مسجد داود قلی در گفت وگو با خبرنگار بسیج زنجان با بیان اینکه خدمت به مسجد عبادت است و خدمتگزار مخلص مسجد محبوب خداوند است، گفت: مساجد به عنوان خانه الهیه و سنگر اسلام، پناه گاه مورد اعتماد مردم هستند و باید با مدیریت کارآمد و تخصصی اداره شوند.

بیات تصریح کرد: متولیان و مدیران مسجد می‌بایست انسان‌های با تقوا و صالح باشند تا جایگاه ارزشی و معنوی آن در بین مردم و نمازگزاران بیشتر باشد.

وی با اشاره به اینکه مدیریت مسجد داوود قلی بر عهده جوانان مومن تحصیل کرده و متعهد است، تصریح کرد:سعی می‌شود از حضور، تجربه و نظرات ریش سفیدان مومن که سرمایه‌های دینی هستند، کمال استفاده بعمل آید.

بیات افزود:حجت الاسلام ولایتی امام جماعت مسجد با مشورت عقلای منطقه و نمازگزاران مسجد و با گفتگو با جوانان توانا و علاقه‌مند به مشارکت در مدیریت مسجد، هیئت امنای مسجد داود قلی را انتخاب می‌نماید.

وی خاطرنشان کرد: هیات امنای جدید این مسجد با تخصص‌های متعدد و سلایق مختلف برای مدیریت پویا و جامع انتخاب شدند
که در بین آن‌ها کارشناس ارشد معارف اسلامی، کارشناس ارشد عمران، کارشناس ارشد حقوق، کارشناس ارشد حسابداری، کارشناس بهداشت و سلامت، دیده می‌شود.

بیات در پایان یادآور شد:خدمت به مسجد توفیق الهی است و در روایات معتبر به اجر و پاداش ویژه آن اشاره شده است و مدیریت مسجد امانتی است که مسئولیت بالایی دارد.
 
هیئت امنای جدید مسجد داود قلی زنجان منصوب شدند
 
هیئت امنای جدید مسجد داود قلی زنجان منصوب شدند
 
هیئت امنای جدید مسجد داود قلی زنجان منصوب شدند
ارسال نظرات