خبرهای داغ:
مسئول سیاسی سپاه ناحیه امام حسین (ع) شهرستان بوئین زهرا؛

با استقامت و هوشمندی ملت ایران، دیوار تحریم ها ترک برداشته است

امیری نژاد گفت: به رغم همه تحریم ها در جنگ تمام عیار اقتصادی برای به زانو درآوردن ملت و نظام ایران، در سایه استقامت و هوشمندی ملت ایران، دیوار تحریم ها ترک برداشته است.
کد خبر: ۹۳۳۵۸۶۴
|
۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۶

مرتضی امیری نژاد مسئول سیاسی سپاه ناحیه امام حسین (ع) شهرستان بوئین زهرا در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، با اشاره به مذاکرات وین گفت: سخت ترین و بی سابقه ترین تحریم های ظالمانه در تاریخ اقتصاد جهانی جهت فشار حداکثری علیه ملت ایران توسط آمریکا و متحدان غربی و اروپایی اعمال شده است.

امیری نژاد افزود: به رغم همه این فشارها و تحریم ها در جنگ تمام عیار اقتصادی و نقشه های شوم آنها برای به زانو درآوردن ملت و نظام ایران، در سایه استقامت و هوشمندی ملت ایران، دیوار تحریم ها ترک برداشته است و طرف غربی به این احساس و موضوع مهم در مذاکرات رسیده است.

مسئول سیاسی سپاه ناحیه امام حسین(ع) شهرستان بوئین زهرا در ادامه اذعان داشت: گرچه جزئیات آنچه در مذاکرات می‌گذرد به‌صورت دقیق رسانه‌ای نشده است و یک ابهام کلی بر اخبار مذاکرات حاکم است، امّا از قول مقامات آمریکایی اعلام شده که این کشور تحریم‌ها را به سه دسته قابل رفع، غیرقابل رفع و قابل مذاکره تقسیم‌بندی کرده است و در حال حاضر بیشترین موضوع بر سر تحریم های قابل مذاکره در جریان است.

امیری نژاد با اشاره به این سه دسته از تحریم ها توسط مقامات آمریکایی ها اظهار داشت: لغو تمامی تحریم ها و عدم فرسایشی شدن مذاکرات باید در این دوره از مذاکرات در وین عملی شود و یک نتیجه قطعی عاید ایران اسلامی شود.

وی ضمن تأکید بر اینکه نباید در مذاکرات، نگاه سیاسی را بر منافع ملی ترجیح پیدا کند، تصریح کرد: کسی منکر این موضوع نیست که تأثیر شرایط اقتصادی ماه های قبل از انتخابات بر رفتار سیاسی مردم به دلیل شاخص های کلی اقتصادی بر دیدگاه و آراء آنها تأثیر خواهد گذاشت، از این رو، نباید در مذاکرات نگاه سیاسی بر منافع ملی ترجیح پیدا کند و شایسته است مقامات مسئول با نگاه واقع بینانه و در راستای لغو تمامی تحریم ها در مذاکرات گام بردارند.

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها