مسئول بسیج جامعه زنان کردستان:

رشد بصیرت جامعه باید مورد تقویت قرار بگیرد

بتول سرکانی مسوول بسیج جامعه زنان سپاه بیت المقدس کردستان گفت: رشد بصیرت جامعه در جهت دشمن‌شناسی و جریان درون تشکیلاتی نظام از اهمیت زیادی برخوردار است
کد خبر: ۹۳۳۵۷۱۹
|
۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان، بتول سرکانی مسوول بسیج جامعه زنان سپاه بیت المقدس کردستان صبح امروز در جلسه هم اندیشی زنان استان کردستان که در سنندج برگزار شد اظهار داشت: انقلاب اسلامی بعد از ۴۲ سال توانسته در برابر دشمنان استوار بماند و این تاب آوری به خوبی در سطح جهان به همگان ثابت شده است.

وی به مردم سالاری بودن این نظام که از ویژگی‌های برجسته انقلاب اسلامی است اشاره کرد و عنوان داشت: نقش تعیین کننده ولایت فقیه هم در این امر به خوبی مشهود است.


سرکانی به فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص اهمیت انتخابات اشاره کرد و گفت:انتخابات از دو جنبه داخلی و خارجی برای ما اهمیت دارد، از جنبه داخلی برای ایجاد نوسازی باید افراد با انگیزه و تازه نفس وارد کار شوند و از جنبه خارجی هم اقتدار ملت خودشان را نشان میدهد.

مسوول بسیج جامعه زنان سپاه بیت المقدس افزود: در سال‌های اخیر، به دلیل وجود تحریم‌های ناجوانمردانه، فشار اقتصادی دو چندانی که به مردم وارد شده است و باعث افزایش گرانی‌ها شده است، همین امر کاهش امیدواری مردم را به بار آورده است که می‌طلبد مردم با حضور خود در انتخابات و تعیین فرد انقلابی و مردمی آینده این کشور را تغییر دهند.

وی افزود: با توجه به نظر سنجی‌های گرفته شده بسیاری از مردم حضور خود در انتخابات را اعلام نموده و رسیدن به حکومت مردمی و انقلابی را خواستار بوده اند.


سرکانی گفت: مردم باید بر مبنای اندیشه، بصیرت و آگاهی در صحنه انتخابات حضور به عمل بیاورند چرا که یک انتخاب اصلح میتواند سرنوشت مردم در اداره کشور را به بهترین شکل ممکن به سرانجام برساند.


وی افزود: رشد بصیرت جامعه در جهت دشمن‌شناسی و جریان درون تشکیلاتی نظام از اهمیت زیادی برخوردار است، زیرا ۴۲ سال است با دشمنان قسم خورده‌ای روبرو هستیم که طرح‌های براندازی نظام را در فتنه‌های مختلف ترسیم کردند، اما مردم در برابر تمام این توطئه‌ها استقامت کردند و این دلیلی بر رشد بصیرت جامعه است بنابراین رشد بصیرت جامعه نیز باید مورد تقویت قرار بگیرد.

وی گفت: یکی از مواردی که بدون شک به حضور بهتر مردم در پای صندوق‌های رأی کمک می‌کند، تبیین و بیان دستاورد‌های انقلاب اسلامی در ۴۰ سال گذشته است برای مثال اجرای طرح شهید سلیمانی در جلوگیری از ویروس کرونا، کمک‌های مومنانه، و... باید به خوبی برای جامعه تبیین شود چرا که وقتی این دستاورد‌ها برای مردم به درستی تبیین شود انگیزه و حضور آنان در پای صندوق رأی تقویت می‌شود.

در ادامه هر کدام از اعضا به تشریح دیدگاه‌های خود در مورد انتخابات پرداختند.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار