خبرهای داغ:
فرمانده حوزه حضرت فاطمه (س) سپاه ناحیه همدان خبر داد

برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی توسط حوزه حضرت فاطمه (س) همدان در ماه رمضان

همدان-فرمانده حوزه مقاومت حضرت فاطمه (س) سپاه ناحیه همدان از برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی توسط حوزه حضرت فاطمه (س) همدان در ماه رمضان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۳۵۵۲۶
|
۳۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۸

برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی توسط حوزه حضرت فاطمه (س) همدان در ماه رمضانمریم زنگنه در گفت و گو باخبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان ضمن تبریک به مناسبت ماه مبارک رمضان اظهار داشت: ماه رمضان در دین اسلام ماهی مبارک و به عنوان ماهی است که در آن قرآن کریم نازل شده است.

وی با بیان اینکه ماه رمضان جایگاه مهمی در بین مسلمان دارد، گفت: ماه رمضان ماه خدا است که خداوند در آن حسنات را می‌نویسد و گناهان را پاک می‌کند.

فرمانده حوزه حضرت فاطمه (س) سپاه ناحیه همدان اظهار داشت: در این ماه برنامه‌های متنوع فرهنگی پیش‌بینی شده که از جمله آنها ختم قرآن، پاسخگویی احکام و مسابقات قرآنی به صورت مجازی و حضوری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی است.

وی گفت: از دیگر برنامه‌های ماه رمضان برگزاری مسابقه کتابخوانی شاخصه‌های مکتب شهید «سلیمانی» و مسابقه عکاسی از کودکان در حال نماز و تلاوت قرآن کریم است.

زنگنه در پایان با بیان اینکه این برنامه‌ها با استقبال خوب بسیجیان روبرو شده است، بیان داشت: همچنین به نفرات برتر در این مسابقات جوایزی اهدا می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار