پیام تبریک فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان به مناسبت روز ارتش

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در پیامی فرا رسیدن روز ارتش را به فرمانده ارتش استان کردستان تبریک گفت.
کد خبر: ۹۳۳۴۵۹۴
|
۲۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در پیامی فرا رسیدن روز ارتش را به فرمانده ارتش استان کردستان تبریک گفت.

متن پیام به شرح ذیل می‌باشد:
بسم الله الرحمن الرحیم
الان این ارتش، ارتش اسلام است و ارتش اسلام احترام دارد

امام خمینی رحمت الله علیه

فرارسیدن روز ۲۹ فروردین ماه که با پیام تاریخی معمار کبیر انقلاب اسلامی، روز ارتش نامگذاری شد، یادآور حماسه آفرینی و فداکاری‌های ارتشیان فداکار و انقلابی در همراهی با امام و امت در دفاع جانانه از انقلاب اسلامی است و ارتش جمهوری اسلامی ایران، همواره این همدلی با انقلاب و مردم و تحقق شعار ارتش فدای ملت را، در عمل به اثبات رسانده است، از سرکوب گروه‌های ضدانقلاب در کردستان تا حضور درخشان در دفاع مقدس و امروز هم کمک به مردم در حوادثی نظیر بیماری کرونا، سیل، زلزله و... است، امروز ارتش با فرماندهانی مکتبی و انقلابی، در کنار سپاه و سایر نیرو‌های مسلح با وحدت و همدلی، آرزوی دشمنان را در اختلاف بین سپاه و ارتش را بر باد داده است.

اینجانب سالروز این روز عزیز را که روز ارتش انقلابی و مکتبی است، به فرمانده محترم و پرسنل و کارکنان خدوم و شجاع لشکر همیشه پیروز ۲۸ پیاده کردستان که عرصه حضور شیرمردان و دلاورانی همچون شهید صیادشیرازی، شهید شهرامفر و ۴۰۰۰ شهید والامقام و ۱۳۷۰۰ جانباز سرافراز می‌باشد، تبریک عرض نموده و توفیق و سربلندی این دلاور مردان را از خداوند سبحان مسئلت می‌نمایم.

سرتیپ دوم پاسدار سیدصادق حسینی
فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات