رئیس مرکز اورژانس استان البرز:

مانور هشداری آمبولانس های اورژانس البرز در کرج/ظرفیت بیمارستان ها در حال تکمیل است

رئیس مرکز اورژانس استان البرز از برگزاری مانور آمبولانس های اورژانس استان البرز به منظور اعلام وضعیت قرمز و اخطار به مردم در کرج خبر داد.
کد خبر: ۹۳۳۲۳۰۳
|
۱۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، دکتر مهرداد بابایی، رئیس مرکز اورژانس استان البرز در حاشیه رژه آمبولانس های اورژانس در سطح شهر به منظور اعلام وضعیت قرمز و اخطار به مردم با اشاره به گسترش انفجاری کرونا در کشور و این استان گفت: در حال حاضر، پنج شهرستان استان در وضعیت قرمز و دو شهرستان نیز در وضعیت نارنجی قرار دارند.

مانور هشداری آمبولانس های اورژانس البرز در کرج/ظرفیت بیمارستان ها در حال تکمیل است

وی با بیان اینکه به دلیل آمار بالای ابتلا به کرونا، ظرفیت بیمارستان های استان به سرعت در حال تکمیل شدن است، متذکر شد: بهبود این شرایط مستلزم حساسیت بیشتر شهروندان نسبت به رعایت پروتکل های بهداشتی و نیز اعمال محدودیت های کرونایی به صورت جدی است که در این راستا تصمیم به برگزاری مانور خودرویی آمبولانس های اورژانس در مراکز جمعیتی استان گرفتیم.

رئیس مرکز اورژانس استان البرز مطرح کرد: بنده با لباس ویژه کرونا در آمبولانس های اورژانس حضور دارم و شرایط هشدار و خطر را به مردم اطلاع می دهم. امید است این مانور با همراهی مردم موجب ایجاد حساسیت بیشتر در شهروندان و قطع زنجیره گسترش بیماری کرونا در کشور و به ویژه استان البرز شود.

انتهای پیام/ص

ارسال نظرات
پر بیننده ها