هشدار؛ خانواده ها مراقب اعتیاد کودکان و نوجوانان به اینترنت باشند

سرپرست پلیس فتای استان البرز گفت: خانواده ها باید با نظارت دقیق و کاربردی از اعتیاد کودکان و نوجوانان به اینترنت و فضای مجازی جلوگیری کنند.
کد خبر: ۹۳۳۰۸۳۴
|
۱۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سرهنگ رسول جلیلیان، سرپرست پلیس فتای استان البرز با اشاره به شیوع ویروس کرونا و برگزاری کلاس‌های درسی کودکان در بستر فضای مجازی و دسترسی آنها به فضای سایبری، نظارت بر حضور کودکان در این فضا را امری ضروری دانست.

هشدار؛ خانواده ها مراقب اعتیاد کودکان و نوجوانان به اینترنت باشند

وی با تأکید بر اینکه خانواده ها باید با نظارت دقیق و کاربردی از اعتیاد کودکان و نوجوانان به اینترنت و فضای مجازی جلوگیری کنند، افزود: افزایش تعاملات خانوادگی یکی از راه های کنترل کودکان در فضای مجازی است. خانواده ها باید برای استفاده کودک از اینترنت هدف تعیین کرده و در چارچوب آن امکان استفاده از این فضا را برای کودکان مهیا کنند

سرهنگ جلیلیان با اشاره به تاثیر فعالیت های فیزیکی و ایجاد سرگرمی های مناسب در عدم اعتیاد کودکان به اینترنت، تصریح کرد: خانواده ها باید زمان مشخصی را برای استفاده کودکان از اینترنت و فضای مجازی تعیین کنند و بر فعالیت آن ها نظارت دائم داشته باشد. بی شک استفاده بیش از اندازه از اینترنت در زندگی فرزندان خلل ایجاد کرده و باعث بروز اختلالات جسمی و روحی در آنها می‌شود.

انتهای پیام/ص

ارسال نظرات
پر بیننده ها