خبرهای داغ:
معاون درمان دانشکده علوم پزشکی اسدآباد خبر داد

بهبودی یک بیمار سکته مغزی با استفاده از کد ۷۲۴ در اسدآباد

اسدآباد-معاون درمان دانشکده علوم پزشکی اسدآباد از بهبودی یک بیمار که دچار سکته مغزی شده بود با استفاده از کد ۷۲۴ خبر داد.
کد خبر: ۹۳۳۰۲۸۵
|
۰۸ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۱

بهبودی یک بیمار سکته مغزی با استفاده از کد ۷۲۴ در اسدآباددکتر عاطفه سمایی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در اسدآباد اظهار داشت: روز جمعه خانمی مسن با سابقه سکته مغزی و علائم اختلال تکلم به بیمارستان قائم (عج) اسدآباد مراجعه کرد که سریعا کد ۷۲۴ برای بیمار فعال شد.

وی افزود: بیمار با توجه به علائم و مراجعه سریع بیمار به بیمارستان و تشخیص سکته مغزی توسط پزشک متخصص بیماری‌های مغز و اعصاب، دکتر قادری احسان پور مورد معاینه قرار گرفت که برای بیمار داروی اکتیپلاز تزریق و علائم بیمار بهبودی پیدا کرد.

معاون درمان دانشکده علوم پزشکی اسدآباد گفت: از شهروندان درخواست می‌شود در صورت مشاهده علائم مغزی سریعا بیمار را به بیمارستان منتقل کنند.

گفتنی است؛ کد ۷۲۴ در زمان وقوع سکته‌های مغزی و در صورت مراجعه سریع بیمار به بیمارستان فعال می‌شود و در صورتی که بیمار قبل از ۴.۵ساعت از وقوع سکته مغزی به بیمارستان مراجعه کند می‌توان برای بهبودی علایم بیمار از این دارو استفاده کرد.

کد ۷۲۴ کدی است که در آن نیازمند مداخله سریع و جسورانه تیم درمان بوده که هم به موقع درمان را شروع کنند و هم بتوانند عوارض را مدیریت کنند که اگر درست انجام شود بیمار نجات پیدا می‌کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار