طرح نوروزی پلیس راهور البرز تا 14 فروردین ادامه دارد

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز گفت: طرح نوروزی پلیس راهور با شعار پرهیز از سفر، ایمنی و سلامت، تا 14 فروردین سال جاری ادامه خواهد داد.
کد خبر: ۹۳۲۹۷۰۵
|
۰۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سرهنگ غلامعلی شرق، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز گفت: پلیس راهور با شعار پرهیز از سفر، ایمنی و سلامت، طرح نوروزی خود را از تاریخ 26 اسفند سال گذشته آغاز کرده و تا 14 فروردین سال جاری ادامه خواهد داد.

طرح نوروزی پلیس راهور البرز تا 14 فروردین ادامه دارد

وی ادامه داد: نیروهای پلیس در ایام نوروز در آماده باش 100 درصدی قرار دارند تا مردم بتوانند با ایمنی و امنیت خاطر لازم مسافرت کنند و به امورات خود بپردازند.

شرق با اشاره به افزایش ترددهای سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیان کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون هیچ گونه تصادف یا جرحی در معابر درون شهری استان البرز رخ نداده است که امیدواریم بتوانیم همین روند مطلوب را ادامه دهیم.

وی با اشاره به وجه تشابه بیماری منحوس کرونا و تصادفات رانندگی افزود: ممکن است یک فرد بر اثر بی توجهی به قوانین و مقررات رانندگی در کمترین زمان ممکن جان خود را از دست بدهد. در شرایط کرونا نیز اگر افراد جامعه دستورالعمل های بهداشتی را رعایت نکنند زندگی خود را به خطر خواهند انداخت.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز در پایان گفت: از مردم تقاضا داریم جدا از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند تا با رعایت قوانین و مقررات از سوی مردم شاهد کاهش تصادفات در کل کشور باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار